اعلام جوائز GLOMO: هواوی Mate 20 پرو برترین گوشی سال

0
1692
اعلام جوائز GLOMO: هواوی Mate 20 پرو برترین گوشی سال

هر ساله طبق یک رسم دیرینه در آخرین روزهای برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا، بنیاد GSMA از برترین محصولات و سرویس‌های موبایلی جهان با جایزه‌ای تحت عنوان Global Mobility of Employees یا به اختصار GLOMO Awards تقدیر می‌کند. این جوائز امروز معرفی شدند و طبق آن هواوی Mate 20 پرو عنوان بهترین گوشی موبایلی سال گذشته را به خود اختصاص داد. هواوی Mate 20 پرو در حالی به این جایزه دست پیدا کرده که رقبای بزرگی از جمله پرچمداران گلکسی S9 و گلکسی +S9 و گلکسی Note9 سامسونگ از یک سو و آیفون‌های جدید اپل از سوی دیگر رقابت سرسختانه‌ای با هواوی در این عنوان داشته‌اند و گوشی‌های رده میانی محبوبی همچون Pocophone F1 از شیائومی و OnePlus 6T نیز شایستگی‌های متعددی را از خود نشان داده‌اند.

اعلام جوائز GLOMO: هواوی Mate 20 پرو برترین گوشی سال

جوائز GLOMO طبق معمول هر سال در بخش‌های متعددی عرضه می‌شود که عنوان بهترین گوشی سال و هواوی Mate 20 پرو تنها یکی از آنهاست. در بخشی دیگر از این جوائز عنوان بهترین ابتکار موبایلی مرتبط با کاربران در سال گذشته از نگاه GSMA به Epic Games و Fortnite Franchise تعلق گرفت.

در زمینه بهترین فناوری موبایلی پوشیدنی نیز، از نگاه GSMA، سامسونگ با گلکسی واچ پیشرو بوده است.

اعلام جوائز GLOMO: هواوی Mate 20 پرو برترین گوشی سال

گوگل نیز سهمی از جوائز این دوره GLOMO داشته و عنوان برترین نوآوری در محصولات (Disruptive Device Innovation) به قابلیت Night Sight در گوشی‌های پیکسل 3 و Pixel 3 XL این شرکت تعلق گرفت. در این لیست جدا از این موارد ذکر شده جوائز متعدد دیگری نیز وجود دارد که برای مشاهده همگی آنها می‌توانید به لینک منبع مراجعه کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ