حاضر شدن Lee ، ریاست سامسونگ در دادگاه

0
1733
حاضر شدن Lee ، ریاست سامسونگ در دادگاه

دادگاه Jay Y. Lee ریاست سامسونگ و وارث این شرکت امروز در کره جنوبی برگزار شد. اتهام‌های Lee در این دادگاه شامل شهادت دروغ، رشوه‌خواری و ایفا کردن نقشی مهم در ماجرای مرتبط با رسوایی رئیس‌جمهور سابق کره خانم Park Geun-hye می شوند.

ریاست سامسونگ در حالی که دستبند بر دست داشت در دادگاه مرکزی سئول حاضر شد و همراه وی چهار مدیر بلند مرتبه دیگر سامسونگ نیز حضور داشتند. ریاست سامسونگ در حالی که این شرکت تقاضای دستگیر نشدن آن را داشت در ماه فوریه سال 2016 دستگیر شد و در دادگاه نخستین تمامی اتهامات وارده به خود را رد کرد. اگر با این ماجرای پر سر و صدا آشنا نیستید باید بگوییم که Lee پس از حمله قلبی پدرش یعنی ریاست اصلی سامسونگ به مرد شماره یک این شرکت بدل شد اما پس از چندی در ماجراهای مرتبط با رسوایی رئیس‌جمهور کره اتهام‌های بزرگی نظیر پرداخت 40 میلیون رشوه به دو بنیاد متعلق به دوست رئیس جمهور مخلوع کره، Choi Soon-sil برای جلب حمایت وی در راستای ادغام دو شرکت زیر مجموعه سامسونگ در سال 2015 روبرو شد.

حاضر شدن Lee ، ریاست سامسونگ در دادگاه

با اینکه ماجرای دادگاه ریاست سامسونگ به احتمال فراوان تأثیری در روند سوددهی این شرکت در آینده نزدیک نخواهد داشت اما ادامه این روند و تبرئه نشدن Lee می‌تواند این برند را با مشکلاتی در آینده روبرو سازد.

منبع

ارسال یک پاسخ