گلکسی S8 Plus دو دوربین دارد و یک اسپیکر

0
2480
رندرهای گلکسی s8 plus

گلکسی S8 Plus در صورتی که خبرها در مورد سامسونگ به واقعیت بپیوندند، نام پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون پرچمدار سامسونگ برای سال 2017 خواهد بود. به تازگی خبرهای فراوانی در مورد این دو گوشی منتشر شده و حتی عکس‌ها و رندرهای متنسب به این دو گوشی نیز در سایت‌های مختلف دست به دست می‌شود اما در این میان اطلاعات کمتری در مورد گلکسی S8 Plus به دست آمده و مشخصا تصویری از بخش پشتی این گوشی برای مشخص شدن وضعیت دوربین‌ها در دسترس نبوده است.

رندرهای گلکسی s8 plus

 

امروز اما این وضعیت تغییر کرده و همانطور که شایعات پیش از این تنها به حضور دوربین‌های دوگانه در گلکسی S8 Plus اشاره کرده بودند حالا یک رندر منتسب به این مدل این موضوع را تایید کرده است. در این تصاویر حفره مربوط به دوربین در کاور گوشی بیش از اندازه‌ای که معمولا برای یک لنز دوربین در نظر گرفته می‌شود بزرگ است و این به میزان زیادی به احتمال حضور لنز دوم دوربین اشاره دارد.

رندرهای گلکسی s8 plus

با نگاهی به کناره‌های کاور نکات جالب دیگری را می‌توان مشاهده کرد در ابتدا برخلاف تصور اولیه جایگاه دکمه پاور تغییری نکرده و هنوز در سمت راست در کنار دکمه‌‌های دوگانه تغییر صدا قرار دارد و آنچه در سمت چپ به  عنوان دکمه‌ای جدید دیده می‌شود طبق اطلاعات به دست آمده دکمه‌ای اختصاصی برای دستیار دیجیتالی جدید سامسونگ به نام Bixby است.

رندرهای گلکسی s8 plus

در پایین می‌توان با اطمینان از حضور پورت USB Type-C سخن گفت و در بالا نیز جک 3.5 میلیمتری هدست به چشم می‌خورد. یک نکته جالب در این میان نبود اسپیکر دوم در بخش بالایی است که در S8 معمولی به چشم می‌خورد بدین‌ترتیب می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که با اینکه در گلکسی S8 Plus از دو دوربین در بخش پشتی استفاده می‌شود اما به احتمال فراوان نباید منتظر دیدن اسپیکرهای دوگانه استریو در بالا و پایین دستگاه باشیم. نگفته پیداست که در حال حاضر امکان تایید یا رد این ادعاها به صورت مستقل وجود ندارد و تا زمان رونمایی رسمی این گوشی‌ها با منتظر ماند.

منبع

ارسال یک پاسخ