زن‌فون 6 با اسنپ‌دراگون 855، دوربین 48 و باتری 5,000‌ می‌آید

0
1280
زن‌فون 6 با اسنپ‌دراگون 855، دوربین 48 و باتری 5,000‌ می‌آید

زن‌فون 6 جدیدترین پرچمدار شرکت ایسوس تنها 5 روز دیگر تا معرفی شدن به صورت رسمی فاصله دارد در این میان شرکت ایسوس اطلاعاتی را در رابطه با این مدل توییتر منتشر کرده که زن‌فون 6 را مدل جذاب و جالب‌توجه‌ای نشان می‌دهد. این اطلاعات که در قالب یک عکس ارائه شده، ZenFone 6 را مجهز به پروسسور Snapdragon 855 نشان می‌دهد که در سمت راست آن و بر بالای دکمه پاور، یک دکمه دیگر به نام Smart Key یا کلید هوشمند را ارائه می‌کند. این گوشی از جک هدست و پورت USB-C در پایین برخوردار بوده و برخلاف تقریبا تمامی‌ گوشی‌های پرچمدار، از یک اسلات سه‌گانه که امکان استفاده همزمان دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه را به کاربر می‌دهد بهره می‌برد.

زن‌فون 6 با اسنپ‌دراگون 855، دوربین 48 و باتری 5,000‌ می‌آید

در همین راستا، یکی از مدیران ایسوس در اینستاگرام اطلاعات دیگری را در رابطه با این مدل با کدهای مورس ارسال کرده است که بعد از رمزگشایی به خضور دوربین‌های دوگانه 48 و 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و باتری حجیم 5 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره دارد. این هر دو مورد در صورت به وقوع پیوستن آپدیت بزرگی را نسبت به نسل قبلی این سری یعنی ZenFone 5Z نشان می‌دهد.

زن‌فون 6 از یک صفحه‌نمایش با طراحی بدون ناچ بهره می‌برد که به گفته بنچ‌مارک AnTuTu دارای وضوح 1080×2340 پیکسل است. تا معرفی این گوشی تنها چند روز دیگر باقی‌ست و ظاهرا طبق رویه این چند روز باید منتظر ارائه اطلاعات دیگری از سوی ایسوس قبل از رونمایی رسمی از این گوشی باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ