ساعت هوشمند ZTE می‌آید: اطلاعاتی در مورد Quartz

0
1943
ساعت هوشمند ZTE می‌آید: اطلاعاتی در مورد Quartz

با عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ور گوگل، شرکت‌های مختلف بار دیگر به رده نسبتا فراموش شده اسمارت‌واچ‌ها اقبال نشان داده و برندهای مختلف کوچک و بزرگ به ساخت ساعت‌های جدید در این زمینه رو آورده‌‌اند که ZTE نیز یکی از آنهاست. ساعت هوشمند ZTE نخستین بار نزدیک به یک ماه پیش در خبرها و شایعات مرتبط با این کمپانی ظاهر شد. این ساعت هوشمند ZTE که نخستین اسمارت‌واچ واقعی این برند نیز به حساب می‌آید حالا آرام‌آرام ظاهر جدی‌تری به خود گرفته و امروز تصاویری نیز منتسب به آن در دسترس قرار گرفته است.

ZTE Quartz smartwatch ZTE Quartz smartwatch ZTE Quartz smartwatch

این ساعت هوشمند ZTE طبق تصاویر دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای، بدنه‌ای ظاهرا فلزی و یک بند لاستیکی طرح‌دار ساده بوده و از اتصال NFC و 3G (بدون LTE) بهره می‌برد. داک شارژ ساعت با چهار pogo pin به بخش پشتی متصل شده و ظاهرا از سنسور سنجش ضربان قلب نیز در این مدل خبری نیست.

ZTE Quartz smartwatch ZTE Quartz smartwatch ZTE Quartz smartwatch

این نمونه اولیه که البته هنوز نمی‌توان با اطمینان 100 درصدی از صحت آن سخن گفت دارای اندروید ور 2 مبتنی بر اندروید 7.1.1 بوده و با توجه به مشخصاتی که ذکر شد نمی‌‌توان را رقیب سرسختی برای LG Watch Sport و Watch Style یا هواوی واچ 2 تلقی کرد. هرچند در زمینه قیمت احتمالا شرایط متفاوت خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ