گوگل و ال‌جی رسما Watch Style و Watch Sport را معرفی کردند

0
2112
گوگل و ال‌جی رسما Watch Style و Watch Sport را معرفی کردند

ساعت‌های هوشمند Watch Style و Watch Sport شرکت ال‌جی بالاخره پس از هفته‌‌ها و درز اطلاعات بی‌شمار،‌ مشخصات ساختاری، قیمت و تصاویر رسمی در نهایت امروز طبق تاریخی که پیش از این تعیین شده بود رسما معرفی شدند. اطلاعاتی که پیش از این در مورد Watch Style و Watch Sport منتشر شده بود امروز تقریبا همگی به طور کامل تأیید شد و تقریبا به نکته جدیدی در این میان نمی‌توان اشاره کرد.

Watch Style و Watch Sport هر دو با اندروید ور 2.0 در دسترس قرار گرفته و نخستین دیوایس‌هایی خواهند بود که با این پلتفرم به بازار عرضه می‌شوند. Watch Style به عنوان گوشی کوچک‌تر این خانواده دارای سایز 1.2 اینچی با وضوح 360×360 پیکسلی و فناوری ساخت P-OLED بوده و بلوتوث و وای‌فای راه‌های ارتباطی آن را تشکیل می‌دهند. پردازش در این ساعت با چیپ‌ست Snpadragon 2100 انجام شده و 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری ساعت 240 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به صورت وایرلس شارژ می‌شود. بند چرمی، بدنه فولاد ضد زنگ و درجه حفاظت IP67 سایر نکات مهم این ساعت را تشکیل می‌دهند. این ساعت در نسخه تینانیوم و سیلور با قیمت 249 دلار و در رنگ رز-گلد با قیمت 279 دلار عرضه می‌شود.

گوگل و ال‌جی رسما Watch Style و Watch Sport را معرفی کردند

ساعت Watch Sport به عنوان ساعت پیشرفته‌تر دارای سایز بزرگ‌تر 1.38 اینچی با وضوح 480×480 پیکسلی با فناوری مشابه P-OLED بوده و با وجود آنکه چیپ‌ست در آن تغییری نکرده و حافظه داخلی نیز 4 گیگابایت است اما رم به 768 مگابایت ارتقا یافته است. باتری 430 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و علاوه بر وای‌فای و بلوتوث، اتصال LTE، NFC و GPS نیز در آن حضور دارد. سنسور ضربان قلب و فشار سنج نیز در این ساعت حضور دارند. Watch Style در دو رنگ تینانیوم و آبی تیره با قیمت 349 دلار عرضه می‌شود که رنگ آبی تیره آن منحصرا تنها در پلی‌استور عرضه خواهد شد.

گوگل و ال‌جی رسما Watch Style و Watch Sport را معرفی کردند

هر دوی این ساعت‌ها علاوه بر آمریکا و کانادا در عربستان، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، تایوان، امارات و بریتانیا در هفته‌های آینده عرضه می‌شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ