ارائه Watch Sport و Watch Style با اندروید ور 2.0

0
2866
ارائه Watch Sport و Watch Style با اندروید ور 2.0

Watch Sport و Watch Style طبق اطلاعات به دست آمده موج جدید ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور 2.0 را رهبری می‌کنند. به گفته یک منبع مطلع در تاریخ 5 فوریه یعنی 17 بهمن ماه جاری شرکت ال‌جی در همکاری با گوگل از دو ساعت هوشمند به نام‌های Watch Sport و Watch Style رونمایی می‌کند. این دو ساعت هر دو دایره شکل بوده و امکانات متفاوتی را نسبت به یکدیگر ارائه می‌کنند.

ساعت گرانقیمت‌تر و پیشرفته‌تر، Watch Sport نام دارد که از یک صفحه‌نمایش 1.38 اینچی با فناوری P-OLED و وضوح 480×480 پیکسل بهره می‌برد و 4 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 768 مگابایت رم و گزینه‌های ارتباطی 3G، 4G، وای‌فای و بلوتوث در کنار NFC و GPS بهره می‌برد. این ساعت از درجه مقاومت IP68 برخوردار بوده و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. ضخامت این ساعت 14.2 میلیمتر بوده و در رنگ‌های تیتانیومی و آبی تیره ارائه می‌شود. ظرفیبت باتری این مدل 430mAh‌ است.

ساعت دوم یعنی Watch Style کوچک‌تر بوده و از 3G ،4G و GPS و NFC در آن خبری نیست. درجه حافظت آن نیز به IP67 تقلیل پیدا کرده است. سایز صفحه‌نمایش این مدل 1.2 اینچی بازهم از نوع P-OLED بوده و وضوح آن 360×360 پیکسل است. رم به 512 مگابایت کاهش یافته و باتری نیز 240 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در سوی دیگر این ساعت که همانند همتای خود مجهز به یک دکمه در کناره سمت راست است ظریف‌تر بوده و تنها 10.8 میلیمتر ضخامت دارد.

نگفته پیداست که این اطلاعات تنها در حد اطلاعات اولیه بوده و نمی‌توان حساب چندانی روی دقت آنها باز کرد. تصویری که از این دو ساعت در بالای این مطلب نیز دیده می‌شود برپایه اطلاعات به دست آمده بوده و ممکن است با ساعت‌های اصلی تفاوت داشته باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ