ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

0
4628
در پست های قبلی ما برخی ترفندهای تلگرام را آموزش دادیم در ادامه سه قابلیت و ترفندهای جدید و مخفی تلگرام را معرفی میکنیم.

پاک کردن (دی اکتیو) کامل و بلافاصله اکانت تلگرام  (Account Deactivate)

در مجموع ترفندهای جدید و مخفی تلگرام فعال کردن تدریجی پاک شدن اکانت پس از مدتی غیر فعال بودن شما رو توضیح دادیم اما بسیاری از کاربران نیاز دارند حساب کاربری خود را به صورت کامل و آنی پاک کنند،تلگرام دارای یک سرویس مخصوص یرای اینکار است که برای استفاده از آن باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به صفحه حذف بلافاصله اکانت تلگرام مراجعه کنید.

سپس باید شماره همراه خود که با آن اکانت تلگرام خود را ساخته اید در کادر Your Phone Numberوارد کنید. پس از وارد کردن شماره بر روی Next کلیک کنید تا کد امنیتی حذف اکانت به حساب کاربری  که شماره آنرا وارد کردید ارسال کند.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

کد ارسال شده را در قسمت Password وارد کنید و بر روی Sign in کلیک کنید.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

توجه کنید کلمه عبور امنیتی ( Password) شما به صورت پیام از طریق کاربری به اسم تلگرام (Telegram) ارسال میشود و باید کوچک و بزرگ بودن حروف در وارد کردن پسورد رعایت شود.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

در مرحله بعد از شما سوالی پرسیده میشود که چرا میخواهید اکانت خود را حذف کنید، در قسمت مشخص شده  پاسخ سوال را تایپ کنید، اگر دلیل به خصوصی برای بستن اکانت خود ندارید متن داخل تصویر را تایپ و بر روی Done کلیک کنید.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

برای آخرین بار از شما سوالی پرسیده میشود که آیا مطمئن  به حذف اکانت هستید که  در جواب باید Yes, delete my account را انتخاب کنید تا اکانت شما برای همیشه حذف شود.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

 

اگر عملیات با موفقیت انجام شود پیام داخل تصویر را مشاهده میکنید و اکانت شما به صورت خودکار از تلگرام خارج میشود.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

 

نکته : با حذف اکانت خود تمام مخاصبین شما (Contacts)، چت ها و گروپ هایی که در آن عضو بوده اید نیز از بین میرود.


 هکر تلگرام را از اکانت هک شده خود بیرون کنید (پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام)

اگر احساس میکنید شخص دیگری به جای شما پیامی میفرستد یا پیام های شما توسط شخص دیگری نیز خوانده میشود (هکر) میتوانید با انجام اعمال زیر دیگران را از اکانت خود خارج کنید.

ایتدا آیکن More را از منوی بالا تلگرام انتخاب و از منوی باز شده گزینه Setting را برگزینید و در مرحله بعد Privacy and Security را مجددا انتخاب کنید.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

 

Active Sessions را از پنجره Security انتخاب کنید.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

 

 

در اینجا شما  در قسمت Current Session  نام دستگاه فعلی را مشاهده میکیند که با انتخاب گزینه Terminate All Other Sessions تمامی دستگاه های دیگر متصل به شماره شما که در حال حاضر وارد اکانت شما شده اند اتصالشان از بین خواهد رفت (Logout) و تنها دستگاه فعلی شما متصل به اکانت باقی می ماند.

همچنین از قسمت Active Session لیست دستگاه های متصل به شماره را مشاهده کنید و در صورتی که دستگاهی برای شما ناشناس بود با انتخاب آن و پس از Ok کردن پیغام تایید آنرا از لیست اتصال ها حذف کنید.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 


 جستجو آی دی (ID) در تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام نحوه جستجو آی دی تغییر کرده و کاربران دیگر قادر به جستجو شناسه در قسمت Search تلگرام نمیباشند، در ادامه ترفندی برای پیدا کردن اشخاص از طریق ID تلگرام معرفی میکنیم.

وارد چت روم یکی از مخاطبین خود شوید. (پیشنهاد میشود شخصی را انتخاب کنید که دیگر از تلگرام خود استفاده نمیکند)

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

در قسمت تایپ پیغام آی دی شخص مورد نظر را در متن پیام به صورتی که در تصویر مشخص شده نوشته و سپس پیام را ارسال کنید. (قبل از تایپ یک @ قرار داده و ای دی را تایپ و ارسال کنید)

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

پس از ارسال،آی دی ارسال شده که رنگ آن آبی شده را انتخاب کنید تا وارد پروفایل شخص شوید.

ترفندهای جدید و مخفی تلگرام

 

امیدواریم با معرفی ترفندهای جدید و مخفی تلگرام به شما در حل مشکلات خود در این نرم افزار کمک کرده باشیم و در پایان اگر شما نیز ترفند یا قابلیت مخفی تلگرام خوبی برای استفاده بهتر سراغ دارید در بخش نظرات آنرا با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع

ارسال یک پاسخ