ساعت Fitbit Versa معرفی شد :‌ فقط 200 دلار

0
2842
ساعت Fitbit Versa معرفی شد :‌ فقط 200 دلار

چند روز پیش اطلاعاتی در مورد ساعت فیت بیت Versa منتشر شد و خبرها حاکی از ارائه قریب‌الوقوع این ساعت هوشمند به بازار بود. امروز طبق پیش‌بینی‌ها این ساعت جدید رسما معرفی شده است؛ Fitbit Versa را می‌توان نسخه کوچک‌شده‌ای از فیت‌بیت Ionic دانست که شهریور گذشته به عنوان اولین اسمارت‌واچ شرکت فیت‌بیت معرفی شده بود. Fitbit Versa از همان سیستم‌عامل مدل Ionic یعنی Fitbit OS 2.0 بهره می‌برد و 100 دلار نیز از مدل پیشین ارزان‌تر است. صفحه‌نمایش این اسمارت‌واچ به صورت چهارگوش طراحی شده و شباهت غریبی به اپل واچ دارد. این صفحه‌نمایش رنگی لمسی به گفته شرکت سازنده روشنائی بسیار بالای 1,000nits داشته و بنابراین انتظار عملکرد بسیار مناسبی از آن در نور مستقیم خورشید می‌رود.

ساعت Fitbit Versa معرفی شد :‌ فقط 200 دلار

این مدل تا عمق 50 متری، ضد آب است و بنابراین می‌توان از آن در حین شنا استفاده کرد. سنسور سنجش ضربان قلب با ارائه بیش از 15 ورزش مختلف از جمله ویژگی‌های ورزشی این مدل به حساب می‌آید. اتصال این ساعت به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث کم‌مصرف (LE) انجام شده و از طریق سرویس Fitbit Pay نیز امان پرداخت برای آن وجود دارد. Fitbit Versa برخلاف مدل Ionic از GPS برخودار نبوده و به همین علت قیمت آن نیز 100 دلار کمتر است و بدین‌ترتیب در بازارهای مختلف به قیمت 200 دلار، 200 یورو یا 200 پوند به فروش می‌رسد.

ساعت Fitbit Versa معرفی شد :‌ فقط 200 دلار

این ساعت به صورت پیش‌فرض با بند پلاستیکی (با ارزش 30 دلار) عرضه می‌شود اما در صورت تمایل می‌توان برای آن بند چرمی (با قیمت 50 دلار) یا بند فلزی یا مش یا قیمت 80 تا 100 دلار نیز تهیه کرد. این ساعت از ماه آوریل وارد بازار می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ