سامسونگ کارخانه پنل OLED برای صفحه‌نمایش آیفون احداث می‌کند!

0
2680

با وجود دعواهای ادامه‌دار اپل و سامسونگ و حضور این دو برند در چندین نوبت در سال در دادگاه‌های مختلف علیه یکدیگر، این یک واقعیت است که شرکت اپل به سامسونگ برای تأمین برخی قطعات گوشی‌های آیفون این شرکت نیاز دارد و در سوی دیگر نیز بخش بزرگی از درآمد سامسونگ از طریق فروش این قطعات به اپل تأمین می‌شود در همین راستا طبق خبرهای به دست آمده شرکت سامسونگ قصد دارد با سرمایه‌گذاری گسترده اقدام به ساخت کارخانه‌‌های ساخت پنل OLED برای آیفون بنماید.

سامسونگ کارخانه پنل OLED برای صفحه‌نمایش آیفون احداث می‌کند!

طبق تمامی گزارش‌های منتشر شده تا به امروز آیفون 10 ساله‌گی اپل که فعلا آیفون 8 نام دارد با پنل OLED تولید می‌شود و با توجه به استقبال احتمالی بسیار گسترده‌ای که از این گوشی می‌شود اپل باید از همین حالا به فکر تأمین‌کننده بزرگی برای صفحه‌نمایش‌های OLED گوشی‌های بعدی خود نیز باشد. طبق گزارش جدید ظاهرا سامسونگ قصد سرمایه‌گذاری 21 میلیارد دلاری برای ساخت دو کارخانه جدید برای ساخت پنل OLED را دارد که ظاهرا تا سال 2019 به بهره‌برداری رسیده و پس از آن ظرفیت تولید این گونه صفحه‌نمایش‌ها در مجموعه سامسونگ با رشدی مشهود به رقم 270 هزار پنل در ماه خواهد رسید.

با توجه به اینکه اپل ظاهرا قرار است از سال بعد همه گوشی‌های خود را با پنل OLED تولید کند برخی گزارش‌ها به قرارداد مابین سامسونگ و اپل برای تأمین 180 میلیون صفحه‌نمایش OLED در سال 2018 اشاره دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ