سامسونگ گلکسی A2 Core آمد؛ اندروید گو 76 دلاری

0
3600
سامسونگ گلکسی A2 Core آمد؛ اندروید گو، 76 دلاری

گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم Android Go شرکت گوگل برای ایجاد یک تجربه ارزان‌قیمت و در عین حال رضایت‌بخش از سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه شده و تا به امروز چندین مدل محتلف از شرکت‌های گوناگون در این زمینه از جمله موتو E5 Play، هواوی Y5 Lite و ردمی Go معرفی شده است. Galaxy J2 Core اولین تجربه سامسونگ در این زمینه بود و پس از چندی گلکسی J4 Core نیز از سوی این شرکت در این کلاس عرضه شد. از چندی قبل زمزمه‌های مبنی بر ارائه سومین اندروید Go سامسونگ با نام گلکسی A2 Core بر سر زبان‌ها افتاد و بالاخره امروز این گوشی جامه واقعیت به خود پوشید. معرفی گلکسی A2 Core چندان با سر و صدا همراه نبوده و حتی صفحه‌ای در سایت سامسونگ هنوز به آن اختصاص پیدا نکرده و تنها برخی فروشگاه‌های آفلاین از ارائه این مدل به بازار خبر داده‌اند.

سامسونگ گلکسی A2 Core آمد؛ اندروید گو، 76 دلاری

صفحه‌نمایش گلکسی A2 Core‌ همانطور که پیش‌بینی می‌شد یک نمونه 5 اینچی LCD با وضوح 540×960 پیکسل است که با وجود آنکه نسبت به استانداردهای امروزی گوشی‌های موبایل (حتی نمونه‌‌های ارزان‌قیمت) نیز کوچک و ساده به نظر می‌رسد اما در رده اندروید Go، ابعاد و وضوح استانداردی دارد. در بحش پشتی گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با یک فلش LED وجود دارد و در جلو و بر بالای صفحه‌نمایش نیز با یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی روبرو می‌شویم.

پردازنده دستگاه از نوع Exynos 7870 حاوی 8 هسته ARM A53 با لیتوگرافی 14 نانومتری است که در زمینه گرافیک از قطعه Mali-T830 MP1 بهره می‌برد. این پردازنده با اینکه در قیاس با گوشی‌های اندرویدی عادی، چندان قوی‌ نیست اما برای رده اندروید Go، کاملا قوی به نظر می‌رسد، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (تا 256 گیگابایت دیگر) در این گوشی دیده می‌شود.

سامسونگ گلکسی A2 Core آمد؛ اندروید گو، 76 دلاری

Samsung Galaxy A2 Core یک گوشی دو سیم‌کارته با پشتیبانی از VoLTE و وای‌فای تک‌بانده 2.4 گیگاهرتزی است که دارای جک هدست، بلوتوث نسخه 4.2 و رادیوی FM است. ظرفیت باتری این گوشی نیز 2,600mAh اعلام شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 5,290 روپیه هند یعنی چیزی تنها معادل 76 دلار است که آن را در ردیف خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های این کلاس قرار می‌دهد. در مورد زمان ارائه احتمالی این گوشی به سایر بازارها، اطلاع چندانی در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ