دومین اندروید Go سامسونگ هم آمد: Galaxy J4 Core

0
2419
دومین اندروید Go سامسونگ هم آمد: Galaxy J4 Core

پروژه اندروید Go برای ساخت گوشی‌های ارزان‌قیمت با سخت‌افزار ابتدائی و نرم‌افزارهائی با حجم کم که از اردیبهشت سال گذشته کلید خورد و جدا از مدل‌هائی مثل  Moto E5 Play از موتورولا، هواوی Y3 2017، زن‌فون Live L1 از ایسوس و نوکیا 1، چندی پیش، سامسونگ نیز با Galaxy J2 Core‌ به این پروژه پیوست حالا شرکت سامسونگ بعد از گذشت بیش از دو ماه خود محصول جدیدی را به این رده عرضه کرده که Galaxy J4 Core نام دارد و همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد، مشخصات بهتری نسبت به J2 Core دارد. Galaxy J4 Core البته طبق روال معمول گوشی‌های اندروید Go،‌ مشخصات برجسته و پیشرفته‌ای ندارد اما برای اجرای این سیستم‌عامل سبک و اپلیکیشن‌های کم‌حجم آن کاملا بهینه شده و قیمت مناسبی نیز خواهد داشت.

دومین اندروید Go سامسونگ هم آمد: Galaxy J4 Core

صفحه‌نمایش Galaxy J4 Core یک نمونه 6 اینچی با وضوح 720p یا HD است که با وجود آنکه در بین گوشی‌های پیشرفته فعلی، رکوردی را به نام خود ثبت نمی‌کند اما در بین گوشی‌های اندروید Go یکی از بزرگ‌ترین‌ها به حساب می‌آید.

سیستم‌عامل Galaxy J4 Core نسخه Go اندروید 8.1 Oreo است و پردازش در آن نیز با یک چیپ‌ست چهار هسته‌‌ای 1.4 گیگاهرتزی (احتمالا Exynos 7570 مشابه J2 Core) انجام می‌شود. حافظه رم گوشی همچنان 1 گیگابایت است اما حافظه داخلی آن ارتقا یافته و به 16 گیگابایت (با امکان ارتقاء تا 512 گیگابایت دیگر) رسیده است.

دومین اندروید Go سامسونگ هم آمد: Galaxy J4 Core

دوربین اصلی گوشی نیز در نگاه اول توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کند اما در دنیای اندروید Go، حضور یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی بر بالای دستگاه نکته مثبتی به حساب می‌آید. دیگر نکته بسیار مثبت دستگاه، ظرفیت 3,300 میلی‌ آمپر ساعتی باتری آن است که احتمالا دوام بسیار بالائی را برای این گوشی به همراه می‌آورد. سامسونگ هنوز زمان دقیق ارائه این گوشی به بازار، کشورهای دریافت‌کننده و از همه مهم‌تر قیمت دستگاه را اعلام نکرده است اما احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ