انتشار حقایق تازه با فاش شدن لیبل جعبه HTC U 11

0
2646
انتشار حقایق تازه با فاش شدن لیبل جعبه HTC U 11

در مورد پرچمدار بعدی HTC اینک نکات بسیاری را می‌دانیم، این دیوایس که نام آن از نزدیک به دو هفته پیش به صورت غیر رسمی به U 11 تغییر یافت یک بار در یک بنچ‌مارک ظاهر شد و بار دیگر نیز ویدئویی از آن با محوریت فشردن در دسترس قرار گرفت. امروز اما تصویری منتشر شده که آن را لیبل جعبه HTC U 11 می‌نامند و سبک و طراحی آن کاملا مشابه دیگر لیبل‌های HTC‌ در چند سال گذشته بوده است بنابراین شاید بتوان با اطمینان این لیبل جعبه HTC U 11 را واقعی قلمداد کرد.

انتشار حقایق تازه با فاش شدن لیبل جعبه HTC U 11

طبق این عکس، U11 دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD بوده که با پوششی از Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 بوده و فناوری التراپیکسلی نیز در آن وجود دارد. دوربین دوم با اینکه 16 مگاپیکسلی ست اما فوکوس خودکار ندارد و گشودگی دیافراگم آن نیز یک پله کاسته شده و به f/2.0 می‌رسد. سنسور اثر انگشت طبیعتا در این مدل حضور دارد و قابلیت مقاومت در برابر آب و گردوخاک با استاندارد IP57 نیز به این مجموعه افزوده شده است. امکان فشردن کناره‌های گوشی برای انجام یک تسک مشخص که این لییبل از آن با عنوان Edge Sense یاد کرده یکی دیگر از امکانات مهم و متمایز کننده HTC U 11 به حساب می‌آید.

طبق این لیبل، رم 6 گیگابایت است اما طبق اطلاعات به دست آمده باید منتظر ورژن 4 گیگابایتی رم نیز باشیم. این دو رم به ترتیب به حافظه‌های 128 و 64 گیگابایتی متناظر می‌شوند. در مورد حافظه جانبی نیز امکان ارتقا تا 2 ترابایت برای این مدل در نظر گرفته شده است که البته به دلیل ساخته نشدن چنین حجمی از حافظه در عمل تا 256 گیگابایت نمی‌توان آن را ارتقا بخشید. پردازش با Snapdragon 835 انجام شده و Quick Charge 3.0 برای شارژ سریع باتری نیز طبق انتظار در این سند دیده می‌شود. ارتباط NFC، صدای با وضوح بالا، ارتباطات 4G LTE و HTC BoomSound سایر نکات قابل اشاره در این تصویر را تشکیل می دهند.

به جز موارد حاضر در این عکس آنچه می‌توان به دانسته‌های این تصویر افزود احتمالا باتری 3000mAh گوشی است. U 11 قرار است در 16 می (26 اردیبهشت) رسما از سوی HTC معرفی شود.

منبع

ارسال یک پاسخ