احتمال حضور پنل‌های او ال ای دی (OLED) در محصولات بعدی اپل

0
2248
احتمال استفاده از OLED در آیفون سال 2016

شرکت اپل تا به امروز در تمامی آی‌فون‌ها و آی‌پد‌های ساخته شده توسط این شرکت از فناوری ساخت LCD بهره گرفته است که با وجود نکات مثبتی همچون قیمت مناسب‌تر و رزوشنایی بیشتر همواره در مواردی مثل کنتراست، زاویه دید و کیفیت رنگ مشکی در پشت سر پنل‌های او ال ای دی (OLED) قرار گرفته است. طبق گزارشی جدید اپل شاید امسال این فناوری را به آی‌فون و آی‌پد وارد کند.

این البته اولین حرکت اپل در استفاده از پنل او ال ای دی نیست و به لطف اپل واچ شاید این اتفاق سرعت بیشتری به خود گرفته باشد. طبق گزارشی جدید به نقل از Kevin Wang از محققان فناوری در موسسه IHS اپل در سال 2016 به احتمال فراوان به سوی این فناوری حرکت خواهد کرد و شاید در نسل بعدی آی‌فون (احتمالا آی‌فون 7) شاهد اولین دیوایس اپل در این رده با این فناوری ساخت باشیم. این مسئله با در نظر گرفتن این نکته که اپل تقریبا هر دو سال یک بار گوشی‌های خود را با فناوری‌های جدید متحول می‌سازند کاملا سازگار به نظر می‌رسد.

او ال ای دی - احتمال استفاده از OLED در آیفون سال 2016

با وجود آنکه می‌توان به گفته‌های محقق موسسه IHS تا حدود زیادی اطمینان کرد اما تا سال 2016 و ارائه محصولی با مشخصات ذکر شده زمان بسیاری باقی‌ست و هنوز نمی‌توان با اطمینان از حضور این فناوری سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ