لو رفتن سامسونگ گلکسی Tab S3 با تمام مشخصات و تصویر جدید

0
2533
لو رفتن سامسونگ گلکسی Tab S3 با تمام مشخصات و نصویر جدید

گلکسی Tab S3 نام تبلت احتمالی جدید سامسونگ است که ظاهرا تا چند روز دیگر در نمایشگاه MWC 2017 به معرض نمایش گذاشته می‌شود. گلکسی Tab S3 از چندی پیش در خبرها و گزارش‌های تأیید نشده در مورد سامسونگ حضور داشته و چندین بار دیگر نیز برخی از جزئیات و تصاویر آن منتشر شد امروز اما مشخصات و جزئیات کامل گلکسی Tab S3 همراه با تصویری جدیدی از آن در دسترس قرار گرفته است.

لو رفتن سامسونگ گلکسی Tab S3 با تمام مشخصات و نصویر جدید

اولین نکته‌ای که در مورد Galaxy Tab S3 باید بدانید به سایز صفحه‌نمایش آن تعلق دارد. این تبلت دارای یک صفحه‌‌نمایش 9.7 اینچی با وضوح 1536×2048 پیکسل با فناوری ساخت Super AMOLED است و طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 237.3 میلیمتر، 169.0 میلیمتر و 6.0 میلیمتر است. نسخه وای‌فای دستگاه 429 گرم و نسخه LTE آن 434 گرم وزن دارد. قلم S Pen با پشتیبانی کامل از فناوری تشخیص دست‌خط همراه با صفحه‌‌کلید مغناطیسی ظاهری کاملا حرفه‌ای به این تبلت می‌بخشند. سیستم‌عامل دستگاه البته همچنان مثل دیگر Tab Sهای سامسونگ، اندروید و در این مورد اندروید 7 نوقاست.

لو رفتن سامسونگ گلکسی Tab S3 با تمام مشخصات و نصویر جدید

 

پردازش در این تبلت با Snapdragon 820 انجام شده و 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. امکان ارتقا این حافظه از طریق اسلات microSD نیز وجود دارد. پورت USB Type-C و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دیگر نکات قابل ذکر در مورد این تبلت را تشکیل می‌دهند. اسپیکرهای چهارگانه دستگاه احتمالا هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قدرت در سطح بالایی قرار داشته و ظاهرا توسط AKG اصطلاحا tune شده‌اند.

لو رفتن سامسونگ گلکسی Tab S3 با تمام مشخصات و نصویر جدید

برای مشاهده Galaxy Tab S3 لازم نیست مدت زمان زیادی به انتظار نشست چرا که این مدل ظرف همین یکی دو روز آینده به احتال قریب به یقین در نمایشگاه MWC 2017 رسما رونمایی می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ