تصویر جدید می میکس 2S طراحی شائومی را لو داد

0
1539
تصویر جدید می میکس 2S طراحی شائومی را لو داد

همانطور که از چندی قبل می‌دانیم،‌شرکت شائومی دقیقا 7 روز دیگر در 27 مارچ 2017 (7 فرودین 1397) از جدیدترین و پیشرفته‌ترین پرچمدار خود با نام می میکس 2S در شانگهای چین رونمائی می‌کند تا به امروز اطلاعات متعددی در مورد این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که مهم‌ترین آنها که نزدیک به 1 ماه پیش منتشر شد حاوی تصویری بود که این گوشی را با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پائین نشان می‌داد که تنها در کناره سمت راست بالای آن یک لبه کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی قرار داشت.

تصویر جدید می میکس 2S طراحی شائومی را لو داد

این طراحی اما ظاهرا با شکل واقعی خود گوشی تفاوت دارد چرا که امروز شائومی عکسی از می میکس 2S همراه با سفیر این شرکت، Wu Yifan، (که بیشتر با نام Kris Wu شناخته می‌شود) منتشر کرده که این گوشی را در دست دارد و نه‌تنها از آن کناره بالای صفحه که حاوی دوربین دوم است در آن خبری نیست بلکهحاشیه‌های پائینی نیز بسیار کمتر از آن چیزی ست که قبلا در تصاویر این گوشی دیده می‌شد. بدین‌ترتیب می میکس 2S بیش از اندازه (حداقل از لحاظ ظاهری) به مدل Mi Mix 2 که شهریور ماه معرفی شده بود شباهت دارد.

تصویر جدید می میکس 2S طراحی شائومی را لو داد

جدا از این تصویر به صورت همزمان مدیرعامل شائومی، Lei Jun امروز تصویر دیگری مرتبط با رونمائی این گوشی منتشر کرده است که به جایزه‌ای می‌پردازد که برای 10 برنده برای سفر به پاریس و مرکز پمپیدو (Centre Pompidou)، در نظر گرفته شده که بزرگ‌ترین موزه هنرهای مدرن در اروپا است؛ در این عکس نیز بار دیگر شباهت‌های این گوشی به می میکس 2 قبلی این برند به وضوح دیده می‌شود.

تصویر جدید می میکس 2S طراحی شائومی را لو داد

طبق اطلاعات به دست آمده، Mi Mix 2S قرار است با پرسسور Snapdragon 845 ارائه شده و تصاویری که از استیکرهای این گوشی منتشر شده است ارائه نسخه‌ای با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را در آن تأیید می‌کند. هنوز تا ارائه این گوشی به صورت رسمی یک هفته زمان باقی ست و احتمالا تا روز رونمائی اطلاعات دیگری نیز در این رابطه منتشر می‌شود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ