اطلاعات لو رفته هیولای شائومی Mi Mix 2S را ببینید

0
1519
اطلاعات لو رفته هیولای شائومی Mi Mix 2S را ببینید

شرکت شائومی از چندی پیش حضور فعالی در خبرهای و شایعات تأیید نشده پیرامون پرچمداران این برند دارد. روز گذشته گوشی Mi 7 با 8 گیگابایت حافظه رم خبرساز شد که البته برخلاف انتظار ظاهرا نباید منتظر ارائه آن در نمایشگاه MWC 2018 باشیم. پیش از آن نیز خبرهائی در رابطه با شیائومی Mi Max 3 با صفحه‌نمایش 7 اینچی منتشر شد که در این مورد نیز شاید باید به پس از برگزاری MWC 2018 برای ارائه شدن به بازار چشم بدوزیم. امروز اطلاعات گوشی جذابی به نام Mi Mix 2S منتشر شد که برخلاف مدل‌های پیشین به احتمال فراوان در رویداد نمایشگاهی بارسلونا به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد. Mi Mix 2S همانطور که از اسم آن مشخص است ادامه‌ای بر شیائومی Mi Mix 2 بوده و در آبان ماه نیز تصاویر جاسوسی منتسب به این مدل منتشر شده بود.

طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی با پروسسور Snapdragon 845 که قدرتمندترین پردازنده موبایلی حال حاضر به حساب آمده (و البته هنوز در هیچ گوشی موبایلی به کار گرفته نشده است) عرضه می‌شود. آنچه اطلاعات درمورد این گوشی را بسیار جذاب‌تر کرده، لو رفتن آنچه پوستر رسمی این گوشی نامیده می‌شود است که در آن تقریبا همه اطلاعات مهم را می‌توان مشاهده کرد: از صفحه‌نمایش 5.99 اینچی و پروسسور SD845 گرفته تا رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی. دیگر نکته جالب در این میان اشاره به عبارت Full Screen design 3.0 در این پوستر است که به طراحی جدید صفحه‌نمایش و در برگرفتن تقریبا کل بخش روئی دستگاه با پنل است.

Mi Mix 2S طبق این طرح حتی از Mi Mix 2 نیز حاشیه‌های کمتری در بالا و پائین صفحه‌نمایش داشته و تنها دوربین سلفی در کناره سمت چپ صفحه‌نمایش اندکی یک‌دست بودن این مجموعه را دچار مشکل کرده است. دیگر شایعات در مورد این گوشی که البته هنوز جوابی برای آنها نداریم حضور دو دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX363 سونی در بخش پشتی و سسور اثر انگشت زیر شیشه صفحه‌نمایش است. برخی منابع دیگر نیز از سیستم تشخیص چهره‌ای دست همانند Face ID آیفون X سخن گفته‌اند که طبیعتا نمی‌توان از رد یا تأیید آنها در این لحظه سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ