لو رفتن اطلاعات داک جدید سامسونگ: با Dex Pad آشنا شوید

0
1939
لو رفتن اطلاعات داک جدید سامسونگ: با Dex Pad آشنا شوید

در طی چند روز گذشته اطلاعات متعددی در مورد پرچمداران بعدی شرکت سامسونگ منتشر شده که از آن جمله می‌توان به نمایش اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ را در همه رنگ‌ها اشاره کرد در پشت اغلب خبرهای رخنه کرده از کمپانی سامسونگ، معمولا لیکر معروف Evan Blass‌ که بیشتر وی را با اکانت توئیتری evleaks می‌شناسیم قرار دارد؛ evleaks امروز خبر تازه‌ای را در مورد پرچمداران سامسونگ ارائه کرده که البته به خود گوشی‌های S9 و S9 پلاس مربوط نمی‌شود بلکه در مورد یکی از مهم‌ترین اکسسوری یا لوازم جانبی این شرکت است؛ سال پیش سامسونگ با داک Dex Station برای گلکسی S8 و S8 پلاس که امکان اتصال این گوشی به مانیتورهای خارجی و تبدیل شدن آنها به نوعی دسک‌تاپ را ایجاد می‌کرد خبرساز شد و امسال ظاهرا باید منتظر دیوایس مشابه‌ای به نام Dex Pad باشیم.

Dex Pad که امروز تصویر آن توسط evleaks منتشر شده از همان کانسپت پیشین در مورد داک Dex بهره می‌برد اما اینجا و آنجا تفاوت‌هائی را نیز می‌توان مشاهده کرد؛ اولین تغییر بی‌شک به طراحی دستگاه تعلق دارد و شکل دایره‌ای داک و طرز قرارگرفتن عمودی گوشی در آن اینک تغییر کرده و گوشی این بار در یک داک مستطیلی جدید به صورت افقی به صورتی قرار می‌گیرد که بتوان از صفحه‌نمایش آن به عنوان تاچ‌پد استفاده کرد. درگاه‌های خنک‌کننده این داک نیز با تغییر نسبت به گذشته همراه شده‌اند.

لو رفتن اطلاعات داک جدید سامسونگ: با Dex Pad آشنا شوید

تصویری که توسط این لیکر به نمایش گذاشته شده پورت‌های این مدل را نیز نمایان می‌سازد؛ در اینجا یک پورت فول سایز HDMI، دو پورت فول سایز USB و یک پورت USB Type-C (برای اتصال برق) در نظر گرفته شده و آنچه که نسبت به داک سال قبل از این لیست حذف شده است، پورت LAN یا Ethernet است. البته به دلیل پشتیبانی از وای‌فای و حضور این امکان ارتباطی تقریبا در تمامی محیط‌ها، حذف LAN مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کند. تصویر ارائه شده از Dex Pad علاوه بر این داک، خود S9 را نیز برای اولین بار به صورت خوابیده نشان می‌دهد که جک 3.5 میلی‌متری هدست و طراحی جدید خروجی اسپیکر در آن مشهود است. سامسونگ قرار است گلسکی S9 و گلکسی S9 پلاس را در نزدیک به دو هفته دیگر در 25 فوریه 2017 (6 اسفند 1396) به صورت رسمی معرفی کند.

منبع

ارسال یک پاسخ