مشخصات احتمالی گلکسی نوت 8 سامسونگ

0
8889
مشخصات احتمالی گلکسی نوت 8 سامسونگ

سال کابوس‌وار سامسونگ با مشکلات گلکسی نوت7 به اندازه‌ای زیاد بود که بسیاری از صاحب‌نظران در اوج این مشکلات حتی صحبت از حذف کامل سری نوت در محصولات سامسونگ می‌کردند این شایعات اما بعدها به صورت کامل از سوی سامسونگ رد شد و بازگشت پر قدرت این سری با گلکسی نوت 8 در دستور کار این کمپانی قرار گرفت. امروز مشخصات احتمالی گلکسی نوت 8 منتشر شده که این فبلت را نمونه‌ای کاملا پیشرفته و خاص نشان می‌دهد.

مشخصات احتمالی گلکسی نوت 8 سامسونگ

در طرح‌های تأیید نشده در مورد نوت8 می‌توان شکل ظاهری مشابه سری S8 در این گوشی مشاهده کرد جایی‌که فضای اندکی در زیر و بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شود و سنسور اثر انگشت نیز حداقل در زیر صفحه‌نمایش وجود ندارد و اگر به زیر شیشه صفحه‌نمایش منتقل نشود مثل اس 8 در پشت گوشی قرار خواهد گرفت. در این طرح‌ها جایگاه S Pen، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلیمتری هدست در پایین قرار دارند و در بالا درگاه microSD و در سمت چپ دکمه اختصاصی Bixby دیده می‌شود.

مشخصات احتمالی گلکسی نوت 8 سامسونگ

طبق خبرهای تأیید نشده نوت 8 ظاهرا از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی 4K بهره می‌برد که وضوح این پنل به دلیل مشابهت این گوشی با سری S8 به جای 2160×3840 پیکسل معمول اندکی بیشتر بوده و 2160×4428 پیکسل می‌رسد و شاید سامسونگ به همین علت صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 را +4K یا +UHD بنامد. در مورد چیپ‌ست پردازشی صحبت‌های تأیید نشده از حضور Snapdragon 835 یا ورژن ناشناخته‌ای پروسسور سری 9 سامسونگ سخن می‌گویند که این آخری با وجود آنکه سری 8895 حاضر در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هنوز رسما معرفی نشده می‌تواند برگ برنده بزرگی را در اختیار این مدل قرار دهد.

شایعات در مورد حافظه این مدل به حضور 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد و در حالی که اولی یعنی رم 6 گیگابایتی به دلیل اینکه این شرکت هم‌اکنون نیز C9 Pro را با همین میزان رم در بازار چین دارد و شایعاتی نیز در مورد رم 6 گیگی گلکسی اس 8 به گوش می‌رسد باورپذیر به نظر می‌رسد ماجرا در مورد دومی یعنی حافظه 256 گیگابایت چندان به واقعیت نزدیک نمی‌رسد و حداقل با توجه به شواهد موجود نمی‌تواند با اطمینان بالایی از این مورد سخن گفت. اگر همه چیز همانند سال‌های گذشته باشد، امسال نیز در سه ماهه سوم سال 2017 باید منتظر دیدن نوت 8 در بازار باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ