آی‌پد جدید با سه ویژگی قدیمی معرفی می‌شود!

0
1479
آی‌پد جدید با سه ویژگی قدیمی معرفی می‌شود!

طبق یک سنت نانوشته شرکت اپل در ماه مارچ میلادی محصولات سخت‌افزاری تازه‌ای را به خصوص در رده تبلت‌های این شرکت معرفی می‌کند. دو سال پیش در این رویداد آیپد 9.7 اینچی با قیمت 329 دلار رونمائی شد و سال قبل نیز iPad جدید 9.7 اینچی با همان قیمت 329 دلاری و این بار با قلم روانه بازار شد حالا  در حالی‌که نزدیک به دو هفته تا رویداد اپل در 25 مارچ 2019 فاصله داریم خبرهای جدید و البته غیر رسمی در مورد آی‌پد جدید شرکت اپل منتشر شده است.  در این رویداد ظاهرا به جز آی‌پد جدید می‌توان انتظار نسل دوم هدست‌های AirPods را نیز می‌توان داشت و برخی خبرها از ارائه نسل پنج آی‌پد مینی نیز خبر داده‌اند. طبق این خبرها، iPad Mini 5 دقیقا از همان سایز و طراحی iPad Mini 4 بهره می‌برد و در آن تنها پردازنده دستگاه با تغییر روبرو شده خواهد شد.

در مورد آی‌پد جدید اما که نسل هفتم این تبلت به حساب می‌آید برخی خبرها از 10 اینچی شدن صفحه‌نمایش و بزرگ‌تر شدن آن از سایر 9.7 اینچی همیشگی سخن می‌گویند و برخی دیگر نیز اعتقاد دارند این تبلت همچنان با همان اندازه 9.7 اینچی ارائه می‌شود. دیگر نکته اشاره شده به ادامه حضور سنسور اثر انگشت یا Touch ID در این تبلت باز می‌گردد و ظاهرا این بار نیز از فناوری تشخیص چهره در این تبلت خبری نیست. ادامه حضور جک 3.5 میلی‌متری هدست دیگر نکته اشاره شده در این خبرهاست و باقی ماندن روی پورت اتصالات سیمی Lightning به جای USB-C حاضر در جدیدترین iPad Pro نیز به ظاهر کلاسیک این تبلت اشاره دارد.

تبلت 9.7 اینچی ارزان‌قیمت اپل در سال گذشته با رقیب بزرگی به نام Surface Go از مایکروسافت روبرو شد که صفحه‌نمایش 10 اینچی، پروسسور اینتل 4415Y، دو ترتیب حافظه 4GB/64GB و 8GB/128GB داشت و از همه مهم‌تر به نسخه ویندوز 10 (البته در حالت S) مجهز بود و 399 دلار قیمت داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ