معرفی لنوو Smart Display مجهز به Google Assistant

0
2347
معرفی لنوو Smart Display مجهز به Google Assistant

اردیبهشت ماه سال گذشته شرکت آمازون که در زمینه اسپیکرهای هوشمند در حال حاضر حرف اول و آخر را می‌زند از اسپیکر مجهز به مانیتوری به نام آمازون Echo Show رونمائی کرد که به یک صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی برای نمایش تصویری آب و هوا، به تصویر کشیدن فید اخبار از شبکه‌هایی مثل CNN، اتصال به دوربین‌های وای‌فای و نمایش متن آهنگ (lyrics) در حال پخش هنگام استریم کردن موسیقی از Amazon Music طراحی شده بود و با قیمت 230 دلار به بازار عرضه شد. شرکت چینی لنوو امروز تجربه مشابه‌ای را در این زمینه با نام لنوو Smart Display به نمایش گذاشته که به یک صفحه‌نمایش بزرگ مجهز شده و سوال‌های کاربران را نیز با کمک Google Assistant پاسخ می‌گوید. این مدل در دو نسخه مختلف با صفحه‌نمایش 8 و 10 اینچی ارائه می‌شود که به ترتیب 200 و 250 دلار قیمت دارند و بدین‌ترتیب قیمت‌ آنها با Echo Show قابل مقایسه است. بخش جلوئی هر دو مدل سفیدرنگ است اما نسخه 8 اینچی یه کاور خاکستری در بخش پشتی دارد و نسخه 10 اینچی از طرحی چوب‌مانند در این قسمت استفاده می‌کند. لنوو Smart Display دارای پلتفرم Qualcomm Home Hub مبتنی بر پروسسور 8 هسته‌ای Snapdragon 624 همراه با رم 2 گیگابایتی و حافظه 4 گیگابایتی است و با تکیه بر اتصال وای‌فای ac از تماس تصویری مبتنی بر Google Duo پشتیبانی می‌کند.

در بخش جلوئی دستگاه یک دوربین 5 مگاپیکسلی با امکان برداشت ویدئوی 720p وجود دارد که به علت قرارگیری این دستگاه در خانه و مسائل مرتبط با حریم خصوصی افراد، شرکت سازنده امکان پنهان کردن دوربین و بی‌صدا کردن میکروفون را فراهم آورده است.

معرفی لنوو Smart Display مجهز به Google Assistant

نحوه کارکرد لنوو Smart Display با Google Assistant مثل همیشه است اما این بار برخی جلوه‌های تصویری نیز به سبب وجود صفحه‌نمایش، ارائه می‌شود به عنوان نمونه بعد از گفته Hey Google good morning اطلاعاتی تصویری در مورد وضعیت آب و هوا و وضعیت ترافیکی منطقه نزدیک به شما ارائه می‌شود.

معرفی لنوو Smart Display مجهز به Google Assistant

با خرید این دستگاه، سه ماهه اشتراک پریمیوم YouTube را دریافت می‌کنید و به جز آن امکان دسترسی به محتوای HBO Now، اسپاتیفای، پاندورا و گوگل پلی موزیک نیز وجود دارد. با این ابزار خانگی کارآمد امکان گوش داده به کتاب‌های صوتی و پادکست‌های نیز وجود دارد که در این موارد، چیز خاصی روی صفحه‌نمایش دیده نمی‌شود. زمان عرضه این مدل به بازار که از طریق وب‌سایت این شرکت ارائه می‌شود، ماه آگوست اعلام شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ