معرفی لپتاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 :‌ تنها 800 دلار

0
1812
معرفی لپتاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 :‌ تنها 800 دلار

خرید یک لپتاپ گیمینگ به هر صورت ممکن به معنای هزینه‌ای بسیار بالا برای تهیه دیوایسی سنگین و البته پر قدرت است که ممکن است نتوان آن را همراه خود به هر جائی برد. شرکت ایسر با معرفی نیترو 5 که برای نمایش در CES 2018 در نظر گرفته شده حداقل در زمینه قیمت قصد تغییر این شرایط را دارد.

معرفی لپتاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 :‌ تنها 800 دلار

لپتاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی فول اچ‌دی IPS داشته و یک دوربین HD نیز بر بالای این صفحه‌نمایش حضور دارد. پردازش در این لپ‌تاپ با پروسسورهای سری موبایل AMD Ryzen انجام شده و گرافیک آن نیز از نوع AMD Radeon RX560 است. حافظه رم این لپتاپ گیمینگ تا 32 گیگابایت از نوع DDR4 قابل افزایش است و حافظه داخلی آن را نیز تا 512 گیگابایت SSD می‌توان افزایش داد. خروجی اسپیکر‌های این لپ‌تاپ به فناوری Dolby Audio Premium مجهز بوده و در بخش ارتباطات نیز وای‌فای ac ازنوع dual stream، پورت USB Type-C، خروجی HDMI 2.0 و اتصال LAN وجود دارد.

کاور بالائی لپ‌تاپ دارای طرح برجسته لیزری بوده که ظاهر آن را بسیار جذاب می‌کند. قیمت این مدل در آمریکای شمالی در زمان ارائه آن در ماه آوریل به بازار از تنها 799 دلار آغاز می‌شود هرچند در اروپا، آفریقا و خاورمیانه قیمت شروع این سی 1,099 یورو است.

منبع

ارسال یک پاسخ