آیفون X را در کنار همه آیفون‌های قبلی اپل ببینید

0
6985
آیفون X را در کنار همه آیفون‌های قبلی اپل ببینید

معمای آیفون X ، (آیفون 8 ، آیفون ادیشن یا هر نام دیگری که اپل روی آیفون ده‌ساله‌گی خود بگذارد) در کمتر از یک هفته دیگر در تالار استیو جابز در محل اپل پارک بازگشایی می‌شود. در حالی که تقریبا همه چیز در مورد این گوشی از صفحه‌‌نمایش OLED و 5.8 اینچی 18:9 آن گرفته تا دوربین‌های دوگانه بخش پشتی و سیستم پیشرفته تشخیص چهره مشخص شده هنوز هم یکی دو معمای نا گفته در مورد آیفون X باقی ست که شاید مهم‌ترین آنها کورسوی امیدی برای ادامه حضور سنسور اثر انگشت در این مدل باشد.

apple iPhone X apple iPhone X

در این میان سایت RedmondPie به گونه نامشخصی به ماکتی از این گوشی دست پیدا کرده و آن را در کنار آیفون‌ 6s و آیفون 7 پلاس قرار داده است تا ذهنیتی از طراحی این گوشی و اندازه آن به دست بدهد.

apple iPhone X apple iPhone X

آیفون ده ساله‌گی اپل تنها اندکی از آیفون 6 اس 4.7 اینچی بزرگ‌تر است و در کنار آیفون هفت پلاس 5.5 اینچی کاملا کوچک‌تر است. صفحه‌نمایش آیفون 8 در مقایسه با 7 پلاس اندکی بلندقامت‌تر بوده و با در نظر گرفتن نسبت تصویر 18:9 فضای بیشتری را ارائه می‌کند اما اگر مبنای محاسبه را روی محتوای کلاسیک فعلی گوشی‌های موبایل که تقریبا همگی 16:9 هستند قرار بدهیم هنوز آیفون 7 پلاس نزدیک به 8 درصد صفحه‌نمایش بزرگ‌تر یدارد چرا که در پنل‌های 18:9 هنگام نمایش محتوای عادی موبایلی (فیلم، بازی، صفحات وب و…) دو نوار سیاه‌رنگ در بالا و پایین تصویر دیده می‌شود.

apple iPhone X apple iPhone X

برای دیدن بقیه تصاویر مقایسه‌ای بین این گوشی و آیفون‌های قبلی اپل روی لینک منبع کلیک کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ