موتورولای ارزان در راه است؟ رخنه اطلاعات اندروید وان موتو X4

0
2170
موتورولای ارزان در راه است؟ رخنه اطلاعات اندروید وان موتو X4

اندکی بیش از 1 هفته پیش شرکت موتورولا در نمایشگاه IFA 2017 از موتو X4 با دوربین‌های دوگانه و بدنه شیشه‌ای رونمایی کرد این گوشی 400 یورو قیمت داشته و بعد از سری Z جدیدترین مدل موتورولا با دوربین‌های دوگانه به حساب می‌آید. چندی پیش نیز شیائومی Mi A1 به عنوان اولین تجربه پروژه اندروید One این شرکت معرفی گردید. این بار ظاهرا قرار است به جز شائومی، موتورولا نیز به جمع همکاران گوگل در پروژه اندروید وان پیوسته و به زودی شاهد یک موتورولای ارزان باشیم که در آمریکای شمالی نیز عرضه می‌شود. اطلاعات جدید در مورد این موتورولای ارزان از طریق لیکر معروف Evan Blass که بیشتر وی را با آی‌دی توئیتری آن Evleaks می شناسیم به دست آمده و در طی آن از موتو X4 به عنوان کاندیدای موتورولا به این منظور یاد شده است.

موتورولای ارزان در راه است؟ رخنه اطلاعات اندروید وان موتو X4

Evan Blass فقط تصویر بالا را در توئیتر منتشر کرده و اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس قرار نداده است اما با توجه به سابقه این فرد می‌توان با درصد اطمینان بالایی از تحقق پیدا کردن این موضوع سخن گفت. نکته قابل توجه دیگر اینکه در صورت پیوستن موتو X4 به پروژه اندروید وان به احتمال فراوان نام آن تغییر خواهد کرد؛ امری که در مورد Mi A1 و تفاوت نام‌گذاری آن با مدل یکسان Mi 5X شاهد آن بوده‌ایم. رابط کاربری گوشی‌های اندروید وان همگی اندروید خام هستند که این موضوع در مورد مدلی مثل Mi A1 و حذف MIUI از آن تأثیرگذار است اما در مورد Moto X4 به دلیل نزدیک بودن رابط کاربری X4 اصلی به اندروید خام، این تلثیر چندان مشهود به نظر نمی‌رسد.

برای کاربران آمریکای شمالی حضور موتو X4 در این پروژه به معنای اولین تجربه اندروید وان احتمالا با قیمتی مناسب‌تر از نسخه اصلی و به صورت آنلاک فکتوری خواهد بود. پیش از این تمامی گوشی‌های اندروید وان فقط در کشورهای در حال توسعه ارائه می‌شدند.

منبع

ارسال یک پاسخ