موتورولا One و One Power اولین تجربه اندروید وان موتو

0
3346
موتورولا One و One Power اولین تجربه اندروید وان

موتورولا One و One Power از جمله خبرهای تأیید نشده و شایعاتی هستند که در طی چند ماه گذشته در مورد شرکت موتورولا به گوش می‌رسد و حتی در برخی خبرها از این گوشی به عنوان نسخه جهانی موتورولا P30 که چندی پیش برای بازار چین معرفی شد یاد می‌کردند. امروز اما شرکت موتورولا به آهستگی و بدون سر و صدا از دو گوشی جدید خود یعنی موتورولا One و One Power به صورت رسمی رونمائی کرد و شایعات قبلی در این زمینه را بی‌ارزش نمود.

موتورولا One و One Power اولین تجربه اندروید وان

این دو گوشی با وجود برخی شباهت‌ها به P30، دو مدل مستقل هستند و در حالی‌که می‌توان مدل One Power را ترکیبی از P30 و P30 Note دانست  اما Motorola One عملا یک دستگاه کاملا جدید است. موتورولا هر دوی این گوشی‌‌ها را در یک پست بلاگی و صفحه مشخصات در سایت خود معرفی کرد که اطلاعاتی اندکی را در بر دارد. موتورولا وان یک گوشی 5.9 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت تصویر 19:9 و ناچ بالای صفحه‌نمایش است و در بخش پشتی از جنس شیشه‌ای و دو لنز دوربین بهره می‌برد.

دوربین اصلی موتورولا One یک نمونه 13 مگاپیکسلی است اما هنوز اطلاعی در مورد وضوح دوربین دوم در دست نداریم و موتورولا تنها به وضوح 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی اشاره کرده است. پردازش در این گوشی با Snapdragon 625 انجام می‌شود و به گفته موتورولا باتری دستگاه نیز برای تأمین انرژی دستگاه برای یک روز کاملا دوام خواهد داشت.

موتورولا One و One Power اولین تجربه اندروید وان
موتورولا One

نسخه اسپانیائی آمازون اطلاعات دیگری را در مورد این گوشی منتشر کرده که شامل رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی و باتری 3,000mAh می‌شود البته به دلیل اینکه این سایت وضوح دوربین اصلی را 12 مگاپیکسل درج کرده نمی‌توان کاملا از اطلاعات منتشر شده توسط این منبع اطمینان داشت.

موتورولا One و One Power اولین تجربه اندروید وان

One Power مدل بزرگ‌تری نسبت به Motorola One است و به یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی فول اچ‌دی پلاس 19:9 با همان ناچ بالای پنل مجهز شده است. پردازش در این گوشی با Snapdragon 636 انجام می‌شود و همچنان 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. در گزارش رونمائی از این گوشی به دوام 2 روزه باتری اشاره شده است و اگر شایعات قبلی در مورد One Power درست از آب در بیاید می‌توان انتظار یک باتری قوی در حد 5,000mAh را داشت.

موتورولا One و One Power اولین تجربه اندروید وان
موتورولا One Power

ویژگی اصلی هر دوی این گوشی حضور آنها در پروژه اندروید وان گوگل است و بدین‌ترتیب نه‌تنها طبق قول موتورولا این دو گوشی جزء اولین دیوایس‌های آپدیت شده به اندروید 9 پای خواهند بود بلکه در اینده نیز آپدیت‌های این سیستم‌عامل را به سرعت دریافت می‌کنند. ساختار منوئی این دو گوشی نیز اندروید خالص بدون اضافات معمول پوسته‌های موبایلی ست.

قیمت موتورولا One که در ماه‌های آینده در اروپا، آمریکای لاتین و آسیای اقیانوسیه توزیع می‌شود ظاهرا 299 یورو است که با تصویر فروشگاه آمازون در بالا مطابقت می‌کند اما در مورد One Power که احتمالا در ماه اکتبر برای اولین بار در بازار هند عرضه می‌شوند هنوز اطلاعی از قیمت در دست نیست.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ