ویدئوی رسمی معرفی Mate 20 هواوی لو رفت!

0
1698
ویدئوی رسمی معرفی Mate 20 هواوی لو رفت!

تنها چند روز دیگر تا معرفی Mate 20 و Mate 20 Pro‌ پرچمداران بعدی شرکت هواوی فاصله داریم و در این میان هر روز خبرها و اطلاعات تازه‌ای در مورد این دو گوشی مطرح می‌شود چندی پیش عکس و مشخصات Huawei Mate 20 به نمایش گذاشته شده و چندی پیش نیز حضور Kirin 980 در این دو گوشی تأیید گردید. امروز اما قدم بزرگی در معرفی Mate 20 صورت پذیرفت چرا که ویدئوی جدیدی در مورد این گوشی منتشر شده است که از آن به عنوان ویدئوی رسمی معرفی Mate 20 یاد می‌شود.

اولین نکته مهم در مورد این ویدئو که در بالا می‌توان آن را مشاهده کرد، ظاهرا اختصاص داشتن آن به نسخه پیشرفته‌تری این سری یعنی Mate 20 پرو است چرا که در این مدل از ناچ بسیار کوچک‌ قطره‌ای (مشابه آنچه در ویدئو نشان داده می‌شود) استفاده شده و نسخه ارزان‌تر یعنی Mate 20 دارای ناچ بزرگ‌تر و ساده‌تری‌ست. در این ویدئو که در بخشی از آن رندرهائی از دستگاه به نمایش گذاشته می‌شود نوشته‌ای در پائین صفحه ظاهر می‌شود که به بالاترین مشخصات گوشی یعنی رم 8 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایت اشاره دارد. نوشته دیگری نیز خیال شما را از حضور چیپ‌ست 7 نانومتری پیشرفته Kirin 980 در این مدل راحت می‌سازد.

ظاهرا هواوی در بسیاری از بازارهای هدف از جمله در اروپا، تنها نسخه پروی گوشی را توزیع می‌کند و ارائه مدل ساده Mate 20 تنها به چین و برخی دیگر کشورهای آسیائی محدود است.

منبع

ارسال یک پاسخ