انتشار عکس‌های رسمی وانپلاس 6T همه چیز را لو داد

0
1821
انتشار عکس‌های رسمی وانپلاس 6T همه چیز را لو داد

شرکت چینی وان‌پلاس در اردیبهشت سال جاری از وان‌پلاس 6 با صفحه‌نمایش 6.28 اینچی AMOLED، پروسسور SD845، دوربین‌های 16 و 20 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی رونمائی کرد این شرکت اما خود را آماده می‌کند تا در طی دو هفته آینده از جدیدترین گوشی این شرکت یعنی وانپلاس 6T رونمائی کند و در طی چند هفته اخیر، اطلاعات متعددی در مورد آن به بیرون درز پیدا کرده است که به مواردی مثل صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، شکاف (notch) کوچک‌تر بالای پنل و سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش اشاره داشتند امروز اما تصاویر رسمی منتسب به وانپلاس 6T منتشر شده که در صورت صحت این تصاویر می‌توان به در مورد دقت اطلاعات پیشین در مورد این گوشی اطمینان داشت.

انتشار عکس‌های رسمی وانپلاس 6T همه چیز را لو داد

طبق اطلاعات منتشر شده در مورد وانپلاس 6T، این گوشی با صفحه‌نمایش 6.41 اینچی OLED ارائه می‌شود که دوربین سلفی آن در یک شکاف قطره‌ای شکل بسیار کوچک در بالای صفحه‌نمایش جای می‌گیرد. در بخش پشتی دو دوربین به صورت عمودی در مرکز بخش بالائی قرار دارد و سنسور اثر انگشت و نشان OnePlus تنها دیگر موارد حاضر در این بخش را تشکیل می‌دهند چرا که از سنسور اثر انگشت در این قسمت خبری نیست و بالاخره ظاهرا قرار است این سنسور را در دورن صفحه‌نمایش ملاقات کنیم.

انتشار عکس‌های رسمی وانپلاس 6T همه چیز را لو داد

اگر شکل ظاهری وان‌پلاس 6T‌ برای‌تان آشناست، اشتباه نکردید چرا که این مدل بیش از پیش به پسرعموی جدیدا معرفی شده خود یعنی Oppo R17 شباهت دارد که هر دو در مجموعه بزرگ BBK ساخته شده‌اند. طبق عکس‌های به دست آمده در این نوبت، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که OnePlus 6T حداقل در دو رنگ تولید می‌شود: مشکی آینه‌ای با بخش پشتی شیشه‌ای و مشکی خالص با بخش پشتی فلزی که فلزی بودن بخش پشتی این نسخه (حداقل در این مورد) انتظارها برای دیدن شارژ بی‌سیم در OnePlus 6T را به یأس تبدیل می‌کند. طبق این تصاویر برخلاف OnePlus 6 باید با جک 3.5 میلی‌متری در 6T خداحافظی کرد و هنوز مشخص نیست که تبدیل USB-C به جک هدست همراه گوشی ارائه می‌شود یا خیر.

منبع

ارسال یک پاسخ