ویوو NEX 2 با دو صفحه‌نمایش و بدون دوربین سلفی!

0
1642
ویوو NEX 2 با دو صفحه‌نمایش و بدون دوربین سلفی!ویوو NEX 2 با دو صفحه‌نمایش و بدون دوربین سلفی!

Vivo NEX یکی از اولین گوشی‌های نسل جدید در سال جاری میلادی با پنل فول‌اسکرین واقعی بود که در آن دوربین سلفی در یک مکانیزم ابتکاری به صورت کشوئی به درون بدنه منتقل شده بود و در زمان نیاز به آن یعنی هنگام فعال کردن دوربین جلو از جای خود خارج می‌شد. این ایده به گونه‌ای دیگر در گوشی هم‌خانواده Oppo Find X نیز تکرار شد و پس از آن گوشی‌های کشوئی متعدد دیگری از جمله شیائومی Mi Mix 3 و آنر مجیک 2 ایده‌های مرتبط جالبی را این زمینه مطرح کرد. شرکت ویوو اما ظاهرا در حال گذراندن آخرین مراحل ارائه نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود با نام ویوو NEX 2 است که طبق تصاویر و اطلاعاتی که امروز از آن منتشر شد بیش از همه به ZTE Nubia X شباهت دارد. ویوو NEX 2 درست همانند همتای خود دارای دو صفحه‌نمایش یکی در جلو و دیگری در پشت است که صفحه‌نمایش دوم، مشکل جایگاه دوربین سلفی در یک گوشی‌ تمام‌صفحه‌ را با فراهم آوردن امکان عکاسی با دوربین‌های اصلی پشت دستگاه کاملا از میان می‌برد.

در بخش پشتی ویوو NEX 2 یک صفحه‌نمایش دیگر به جز صفحه‌نمایش اصلی دیده می‌شود که ظاهرا دارای نسبت 16:9 عادی است و حاشیه‌های بزرگی در بالا و پائین آن دیده می‌شوند. در بخش بالای این صفحه‌نمایش سه دوربین اصلی قرار دارند که هنوز در مورد مشخصات آنها اطلاعاتی را در دست نداریم اما با کمک این صفحه‌نمایش می‌توان سلفی‌های بسیار با کیفیت‌تری را از طریق این دوربین‌ها برداشت کرد. جدا از این مورد از این طریق امکان ویدئو کال‌های بهتری نیز فراهم می‌شود که در گوشی‌های عادی به دلیل کیفیت همواره پائین‌تر دوربین‌ها سلفی، در دسترس نیست.

هنوز در مورد مشخصات کلی ویوو NEX 2 اطلاعاتی در دست نیست اما در صورتی که زمان ارائه آن به بازار تا قبل از سال آینده میلادی باشد می‌توان نسبت به حضور Snapdragon 845 در این مدل با اطمینان سخت گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ