مدیرعامل تأیید کرد: آتاری جدید بعد از 30 سال می‌آید!

0
7555
مدیرعامل تأیید کرد: آتاری جدید بعد از 30 سال می‌آید!

از چندی پیش به این سو زمزمه‌هایی مبنی بر ساخته شده کنسول بازی آتاری جدید به گوش می‌رسید. اگر سن‌تان به اندازه‌ای بالا باشد که اوائل دهه 60 و سال‌ها طلایی کنسول‌های بازی آتاری را به یاد بیاورید این خبر می‌تواند برای شما بیش از اندازه هیجان‌انگیز باشد چرا که شرکت Atari از نزدیک به 30 دهه پیش به این سو هیچ کنسول فیزیکی بازی را تولید نکرده و معلوم نیست باید منتظر چه سورپرایزی از این شرکت باشیم.

 

 

آتاری در همین راستا در رویداد E3 2017 در هفته گذشته از تیزر کوتاهی برای معرفی پروژه آتاری‌باکس خود رونمایی کرد (ویدئوی بالا) که باور کردن آن برای بسیاری از خوره‌های بازی بسیار مشکل به نظر می‌رسید. در دنیای دو قطبی بازی‌های تلویزیونی که حتی نینتندو نیز شرایط دشواری برای رقابت با دو غول سونی و مایکروسافت دارد افزوده شدن مجدد یک نام بزرگ و فوق‌محبوب می‌تواند شرایط هیجان‌انگیزی را رقم بزند؛ شرایطی که برای مقایسه می‌توان آن را با حضور مجدد نوکیا در دنیای اسمارت‌فون‌ها هم‌طراز دانست.

امروز مدیرعامل آتاری Fred Chesnais به حدس و گمان‌‌ها در این زمینه پایان داد و به صورت رسمی وجود آتاری جدید را تأیید کرد. به گفته Fred Chesnais پروسه توسعه این کنسول در طی سالیان گذشته در جریان بوده و بنابراین به احتمال فراوان با دستگاه پیشرفته‌ای روبرو خواهیم بود. از جمله معدود جزئیات برملا شده در مورد این کنسول از طرف مدیرعامل آتاری باید به سخت‌افزار مبتنی بر دسک‌تاپ و بدنه تزئین شده با چوب این کنسول اشاره کرد که این دومی مشابه طرح‌های سه دهه پیش این سازنده است.

منبع

ارسال یک پاسخ