آمازون Echo Input اولین اکوی باتری دار

0
1405
آمازون Echo Input اولین اکوی باتری دار

اسپیکرهای هوشمند Echo شرکت آمازون این روزها در اتواع و اقسام و طرح‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شود از اکو دات و اکو پلاس گرفته تا اکو شو و Echo Show 5 که همگی با قیمت‌های نسبتا مناسبی در طی چند سال گذشته عرضه شده‌‌اند. این شرکت امروز از اسپیکر کوچک جدیدی به نام Echo Input رونمایی کرده که یک تفاوت بزرگ با دیگر نمونه‌های این کلاس دارد؛ Echo Input که به صورت ویژه برای بازار هند طراحی شده و در آینده نزدیک به دیگر بازارها نیز عرضه می‌شود برخلاف تمامی نمونه‌‌های مشابه، به جز کارکرد با برق خانگی، به یک باتری نسبتا حجیم 4,800mAh نیز مجهز شده که امکان 10 ساعت پخش مداوم موسیقی را ارائه می‌دهد.

آمازون Echo Input اولین اکوی باتری دار

Echo Input به سادگی و با گفتن کلمه کلیدی Alexa فعال شده و آماده پاسخگویی به سوالات کاربران خواهد بود و در این میان نیازی به فشردن کلید جداگانه‌ای نیز وجود ندارد. این اسپیکر در حالت استندبای تا 11 ساعت دوام می‌آورد هرچند توصیه آمازون به کاربران در این حالت، متصل کردن شارژر به دستگاه است.

استفاده از نام اکو اینپوت برای این محصول البته اندکی عجیب به نظر می‌رسد چرا که آمازون در تابستان سال گذشته از محصولی به همین نام یعنی اکو اینپوت رونمایی کرد که در حقیقت یک اسپیکر کامل نبود اما به میکروفون مجهز بود و با اتصال به یک اسپیکر ساده، آن را به یک اسپیکر هوشمند بدل می‌ساخت. در اکو اینپوت جدید البته از جک هدست خبری نیست اما می‌توان آن را با بلوتوث به اسپیکری دیگر متصل کرد (و البته مشخص نیست که چرا باید این کار را انجام داد؟)

قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل در فروش اولیه آن 5,000 روپیه (70 دلار آمریکا) است اما پس از چندی با قیمت اصلی آن یعنی 6,000 روپیه (84 دلار) به بازار عرضه خواهد شد. در مورد قیمت این اسپیکر هوشمند و زمان ارائه آن به دیگر بازارها، هنوز اطلاعی در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ