همه آیفون‌های امسال 3 گیگ رم دارند، آیفون 8 با باتری اضافه؟

0
2024
همه آیفون‌های امسال 3 گیگ رم دارند، آیفون 8 با باتری اضافه ؟

با اینکه از مدت‌ها پیش خبرها و اطلاعات متعددی در مورد آیفون‌های سال 2017 اپل منتشر شده اما این اطلاعات در نهایت چندان جامع و کاملا نبوده و حتی در برخی موارد با یکدیگر متضاد است. از خبر آیفون 8 با صفحه OLED‌ خمیده و شارژ وایرلس تا ارائه پشت شیشه‌ای و شارژ وایرلس تنها برای iPhone 8 و این اواخر احتمال ایجالد تأخیر در ارائه آیفون متفاوت اپل تا ابتدای زمستان سال جاری صحبت‌های فراوانی در مورد آیفون 8 و دو گوشی دیگری که با نام‌های احتمالی آیفون 7s و 7s Plus عرضه می‌شوند به میان آمده است. امروز یک تحلیلگر دیگر به نام Timothy Arcuri از موسسه Cowen & Company ادعاهای جدیدی را در مورد آیفون‌های 2017 اپل مطرح کرده است.

طبق ادعای Arcuri، هر سه آیفون سال آینده از جمله آیفون 8 دارای 3 گیگابایت رم هستند که در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع تنها آیفون 4.7 اینچی از این مسئله متنفع می‌شوند چون نسخه پلاس همین امسالنیز دارای 3 گیگابایت رم است. به گفته این شخص دو گوشی دیگر غیر از آیفون 8 دارای همین ظرفیت‌های فعلی آیفون‌های 7 و 7 پلاس یعنی 32/128/256 گیگ بوده ولی iPhone 8 در دوئ ظرفیت 64 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. عرضه آیفون‌های 7s و 7s Plus با حافظه‌ای که از 32 گیگابایت آغاز می‌شود (در صورت صحت این ادعا) در حالی که اغلب رقبا به حافظه 64 گیگابایتی مهاجرت کرده‌اند نکته‌ای نسبتا منفی برای اپل به نظر می‌رسد.

همه آیفون‌های امسال 3 گیگ رم دارند، آیفون 8 با باتری اضافه ؟
تصویر کانسپتی از آیفون 8 بر طبق شایعات و خبرهای تأیید نشده

جالب‌ترین ادعای این شخص به مسئله باتری تعلق دارد. وی می‌گوید : «مدل 5.8 اینچی احتمالا دوام باتری بیشتری با دو پک باتری خواهد داشت.» هنوز نمی‌توان در مورد منظور این شخص در مورد این دو پک باتری سخن گفت اما می‌توان امیدوار بود که ادعاهایی از این دست در کنار تلاش اپل برای ساخت چیپ‌پاور به صورت مستقل به بهتر شدن اوضاع این شرکت در زمینه دوام باتری بینجامد. در بخش دیگری از سخنان این فرد بار دیگر ادعای قبلی Ming-Chi kuo یکی از منابع معمولا قابل اتکا در زمینه در زمینه حضور پورت Lightning در این سه گوشی تأیید شده و بار دیگر ظاهرا خبری از پورت USB Type-C نیست. در اینجا البته برای تضمین سرعت شارژ بالاتر از فناوری Type-C استفاده می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ