این هواوی Mate8 است؟

0
2297

سری Mate در محصولات هواوی نقش مهم و کلیدی را ایفا می‌کند. این گوشی‌ها اغلب از فناوری‌های بالاتری نسبت به مدل‌های هم‌رده خود در سری P این شرکت برخوردارند و آخرین بار با معرفی Mate S با مشخصات پیشرفته توجه بسیاری را به خود جلب کردند. به تازگی اطلاعاتی از خلال یک بنچ‌مارک گرافیکی به بیرون درز پیدا کرده که احتمالا مشخصات مدل بعدی خانواده Mate را به نمایش می‌‌گذارد.

از مدتی پیش اطلاعات فراوانی در مورد جانشین Mate 7 سال گذشته به گوش می‌رسد که البته در هیچ یک از موارد سندی برای تایید واقعی بودن این اطلاعات وجود ندارد امروز اما اطلاعاتی از یک مدل جدید در بنچ‌‌مارک گرافیکی GFXBench منتشر شده که با توجه به پاره‌ای موارد می‌توان آن را جانشین Mate 7 یعنی مدل Mate8 قلمداد کرد.

huawei-mate-8-01

در این مشخصات به یک گوشی 6 اینچی فول اچ‌دی حاوی چیپ‌ست پردازشی HiSilicon Kirin 950 حاوی 8 هسته 2.2 گیگاهرتزی ARM A72 اشاره شده که در بخش گرافیک از قطعه Mali-T880 بهره می‌برد و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. چیپ‌ست پردازشی این مدل ظاهرا با فناوری پیشرفته 16 نانومتری ساخته شده است. دوربین اصلی دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم نیز 7 مگاپیکسل وضوح دارد. هر دو دوربین با وضوح 1080p فیلم‌برداری می‌‌کنند.

huawei-mate-8-02 - Mate8

در این مشخصات از این مدل با عنوان Huawei NXT-AL10 یاد شده است و برخی از مشخصات احتمالی دیگری که سایر منابع به آن اشاره کرده‌اند شامل قابلیت دو سیم‌کارت، پنل مجهز به فورس‌تاچ و البته سنسور اثر انگشت است البته دو گزینه آخر ممکن است در Mate8 ظاهر نشده و تنها مختص به Mate S باشد.

برخی منابع به 26 نوامبر به عنوان زمان ارائه به بازار این گوشی اشاره کرده‌اند و برخی دیگر نیز قیمت این مدل در نسخه 3 گیگابایت رم را حوالی 520 دلار و در نسخه 4 گیگابایت رم حوالی 610 دلار است.

منبع

ارسال یک پاسخ