این جانشین Samsung Galaxy A5 است

0
1782
مشخصات جانشین گلکسی a5

سری A در محصولات سامسونگ یکی از محبوب‌ترین تولیدات این شرکت به حساب می‌آید که با مشخصات مطلوب پردازشی، استفاده از صفحه‌نمایش‌های Super AMOLED،‌قیمت مناسب و حاشیه فلزی در بازار به فروش مناسبی دست پیدا کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این Samsung Galaxy A5 است که ظاهرا تا چندی دیگر رسما به بازار ارائه می‌شود. مشخصات این گوشی جدیدا به بیرون درز پیدا کرده است.

اطلاعات در مورد گوشی Galaxy A5 که در حال حاضر با شماره مدل SM-510F شناخته می‌شود از طریق مشخصات درج شده برای آن در بنچ‌مارک GFXBench به بیرون درز پیدا کرده که نشان دهنده مدلی پیشرفته در رده میانی است. از جمله این مشخصات باید به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، همراه با دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه اشاره کرد. هر دو دوربین با وضوح فول اچ‌دی قادر به فیلم‌برداری هستند.

Samsung Galaxy A5 - مشخصات جانشین گلکسی a5

در سمت پردازشی Galaxy A5 از چیپ‌ستی از سری 7 خانواده پروسسورهای Exynos سامسونگ استفاده شده که در آن چهار هسته 1.6 گیگاهرتزی ARM A57 و چهار هسته 1.6 گیگاهرتزی ARM A53 حضور دارند. حافظه رم گوشی 2 گیگابایت بوده و 16 گیگابایت حافظه داخلی در آن به چشم می‌]ورد.  سایر مشخصاتی که از این طریق قابل مشاهده هستند نکته خاصی را نشان نمی‌دهند که از آن جمله می‌توان به اندروید 5.1.1 لالی‌پاپ، بلوتوث، وای‌فای، GPS و NFC اشاره کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ