9 تیر زمان ارائه موتو X4 ؛ دوربین دوگانه، باتری 3800 و ضد آب

0
2357
9 تیر زمان ارائه موتو X4 ؛ دوربین دوگانه، باتری 3800 و ضد آب

پس از آنکه همه Moto های جدید موتورولا به ترتیب حروف الفبا لو رفتند راه و اصطلاحا roadmap مجموعه لنوو و موتورولا برای ارائه موتو‌های جدید به میزان زیادی مشخص گردید. چندی بعد در خبری مشابه موتو X 2017 به Moto X4 تغییر نام پیدا کرد و تصویر و مشخصاتی از آن در دسترس قرار گرفت که این گوشی رده میانی موتو را بیشتر به معرض نمایش می‌گذاشت. موتو X4 بار دیگر در یک خبر تازه در دسترس قرار گرفت که در آن قیمت و زمان ورود به بازار این گوشی مشخص شده است.

طبق این اطلاعات، موتو X4 قرار است حوالی 325 دلار قیمت داشته باشد و زمان معرفی آن نیز 30 ژوئن (9 تیر) تعیین شده است. البته طبق این اطلاعات این گوشی بلافاصله پس از معرفی در دسترس نخواهد بود و احتمالا با یک تأخیر مشخص می‌توان آن را به واقعی تهیه کرد. دیگر اطلاعات در مورد این گوشی تغییری نسبت به آنچه تا به امروز می‌دانسته‌ایم ندارد و در این خبر نیز بار دیگر بر حضور Snapdragon 660 و استاندارد مقاومت IP68 تأکید شده است. باتری دستگاه یک واحد قدرتمند 3,800mAh بوده و صفحه‌نمایش نیز 5.5 اینچی فول اچ‌دی (احتمالا با فناوری سوپر امولد) خواهد بود. پورت USB Type-C و شارژ سریع Quick Charge 3.0 سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

روز گذشته مشخص شد که موتورولا نزدیک به 10 روز دیگر در 21 ژوئن (31 خرداد) رویدادی را برای معرفی یک یا چند گوشی در برزیل برگزار می‌کند اما هنوز مشخص نیست که این مدل یا مدل‌ها چه خواهند بود و شاید Moto X4 حتی رودتر از زمان گفته شده در این خبر معرفی شود.

منبع

ارسال یک پاسخ