انتشار ویدئویی از یک تبلت تاشو از شیائومی

0
1978
انتشار ویدئویی از یک تبلت تاشو از شیائومی

گوشی‌های موبایل تاشو این روزها به خبر داغ و دست اول دنیای موبایل تبدیل شده و ار آنها در کنار فناوری نسل پنجم ارتباطات موبایلی یا 5G به عنوان دیگر ترند اصلی بازار گوشی‌های هوشمند در سال 2019 یاد می شود. برندهای مختلف در این رابطه گام‌های مهمی را رو به جلو برداشته‌اند که از آن جمله باید به فناوری Infinity Flex سامسونگ و پتنت و دو طرح جدید LG برای یک گوشی تاشو اشاره کرد و به تازگی ایده گوشی تاشوی سونی با طراحی شفاف نیز مطرح شده است. امروز اما اتفاق تازه‌ای در این رده به وقوع پیوسته که تا به امروز کمتر نمونه دیگری از آن دیده شده است. Leaker معروف Evan Blass‌ که وی را با اکانت توئیتری‌اش به نام Evleaks می‌شناسیم امروز ویدئویی را به نمایش گذاشته که در آن از یک تبلت تاشو از شیائومی پرده‌برداری شده است.

 

در این ویدئوی کوتاه 20 ثانیه‌ای که آن را در بالا مشاهده می‌کنید یک تبلت تاشو احتمالا از شیائومی با ابعادی نچندان بزرگ حوالی 7 تا 8 اینچ مشاهده می‌شود که به سادگی با تا شدن کناره‌های آن به داخل بسیار کوچک و به شکل و شمایل یک گوشی موبایل در می‌آید. گرد بودن کناره‌های صفحه‌نمایش و بدون حاشیه بودن آن در این قسمت به جذابیت این دیوایس کمک بسیاری کرده است.

مطمئنا هنوز در رابطه با به واقعیت پیوستن این دیوایس نمی‌توان با اطمینان اظهارنظر کرد و خود Blass نیز در این زمینه به شک و تردیدها در مورد اصالت این ویدئو اشاره کرده است. یک نکته امیدوارکننده در این ویدئو که تا حدود زیادی، واقعی بودن آن را اثبات می‌کند به لبه‌های خمیده بالا و پائین دستگاه حتی قبل از تا شدن دستگاه تعلق دارد که قرار داشتن دستگاه در مرحله‌های اولیه تولید آن را اثبات می‌کند. واکنش رابط کاربری به تا شدن دستگاه و تبدیل آن به گوشی موبایل نیز یکی دیگر از جذابیت این تبلت تاشو به حساب می‌آید که کاربری آن را بلافاصله از تبلت به موبایل تغییر می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ