اولین تصاویر از Pixel 4a گوشی ارزان‌قیمت بعدی گوگل

0
1643
اولین تصاویر از Pixel 4a گوشی ارزان‌قیمت بعدی گوگل

گوشی‌های رده میانی پیکسل 3a گوگل از جمله موفق‌ترین محصولات سخت‌افزاری این شرکت به حساب می‌آیند که به‌طور ویژه برای کاربران علاقه‌مند به در اختیار داشتن یک دوربین قوی و تجربه اندروید خام، در نظر گرفته شده و تجرب موفقیت‌آمیزی را رقم زدند. شرکت گوگل ظاهرا در حال تکرار این تجربه در مدلی به نام Pixel 4a است که شباهت نسبتا نزدیکی به سری جدید Pixel 4 دارد. امروز اکانت توییتری OnLeaks تصاویری را منتسب به این گوشی به نمایش گذاشت که با وجود آن‌که هنوز نمی‌توان از نهایی بودن آن‌ها سخن گفت اما از روی آن می‌توان به جزییات جالبی اشاره کرد. برای شروع، صفحه‌نمایش گوشی از یک سوراخ پانچی در بخش بالایی بهره می‌برد که دوربین سلفی را در خود جای داده و نه‌تنها نسبت به خانواده 3a بلکه نسبت به سری Pixel 4 نیز حاشیه بسیار کمتری را در بخش بالایی به نمایش می‌گذارد. صفحه‌نمایش دو نسخه Pixel 4a ظاهرا 5.7 اینچی‌ و 5.8 اینچی بوده و حاشیه‌های جانبی نیز بسیار کوچک‌تر از Pixel 3a به نظر می‌رسند.

اولین تصاویر از Pixel 4a گوشی ارزان‌قیمت بعدی گوگل

در بخش پشتی Pixel 4a از یک طراحی مربعی‌شکل برای دوربین در نظر گرفته شده که به طراحی پیکسل 4 شباهت دارد اما در آن تنها یک دوربین و یک فلش LED دیده می‌شوند و از دوربین‌های چندگانه در آن خبری نیست. اجزای بازگشته از 3a شامل سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و جک هدست در بالای دستگاه می‌شوند و بدین‌ترتیب تفاوت مشهودی را نسبت به پیکسل 4 نشان می‌دهند. جنس بخش پشتی نیز حداقل از روی این تصاویر، شیشه‌ای یک‌دست است.

اولین تصاویر از Pixel 4a گوشی ارزان‌قیمت بعدی گوگل

ابعاد این مدل 8.2×69.5×144.2 میلی‌متر اعلام شده اما هنوز نه‌ این مقدار و نه هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی به صورت رسمی منتشر نشده است. در نهایت نگفته پیداست که اطلاعات حاضر در این خبر، هنوز در حد حدس و گمان بوده و هم جزییات سخت‌افزاری و هم تصاویر ممکن است در نسخه نهایی با تغییر روبرو شود.

منبع

ارسال یک پاسخ