اپل در صدر بازار موبایل انگلیس، سامسونگ در مقام دوم

0
2326
اپل در صدر بازار موبایل انگلیس، سامسونگ در مقام دوم

طبق گزارش جدیدی که توسط موسسه تحقیقاتی Counterpoint‌ منتشر شده است شرکت اپل در صدر بازیگران بازار موبایل بریتانیا در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی قرار دارد. سهم اپل در بازار موبایل بریتانیا در بازه زمانی مذکور به گفته Counterpoint به 34.4 درصد می‌رسد که مقام اول را در این بازار در اختیار می‌گیرد. در مکان بعدی سامسونگ با سهم بازار 34 درصدی، سایه‌وار در تعقیب اپل است و مکان سوم نیز به هواوی با سهم بازار 13 درصدی تعلق می‌گیرد.

اپل در صدر بازار موبایل انگلیس، سامسونگ در مقام دوم

مکان‌های چهارم و پنجم این لیست به آسانی قابل حدس نیستند و در کمال تعجب برندی همچون آلکاتل در مکان چهارم با سهم بازار 4 درصدی جای می‌گیرد و موتورولا نیز با سهم 3 درصدی در رده پنجم جای دارد. در این گزارش اینگونه آمده است:

همانند آنچه در بازار آمریکا دیده بودیم، اپل و سامسونگ روی هم بیش از دو سوم بازار اسمارت‌فون بریتانیا را در زمینه حجم فروش و بیش از 80 درصد آن را د ر زمینه ارزش فروش کنترل می‌کنند.

در بخش پرفروش‌ترین گوشی‌های این بازار، از اپل آیفون 7 در جایگاه نخست یاد شده که 15 درصد فزوش را به خود اختصاص داده است. در جایگاه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب با گلکسی S8 و گلکسی +S8 از سامسونگ روبرو می‌شویم که 9 و 6 درصد از حجم فروش را بهخود اختصاص داده‌اند. گلکسی J3 و هواوی پی 10 لایت نیز در مکان‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ