تبلت گلکسی تب اکتیو 2، ضد آب، 8 اینچی قلم S Pen

0
4630
تبلت گلکسی تب اکتیو 2، ضد آب، 8 اینچی و دارای قلم است

از چندی پیش می‌دانیم که سامسونگ در حال کار روی جانشین تبلت گلکسی تب اکتیو است که ظاهرا این تبلت Galaxy Tab Ative 2 نام خواهد داشت این دیوایس از هم‌اکنون تأییدیه FCC را دریافت کرده و در یک بنچ‌مارک نیز ظاهر شده است. امروز اما در یک تحول برجسته، دفترچه راهنمای گلکسی تب اکتیو 2 در اینترنت در دسترس قرار گرفته که اطلاعات کامل‌تری در مورد این تبلت بیزینسی و مستحکم سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 2، ضد آب، 8 اینچی و دارای قلم است

اولین نکته جدید در مورد اکتیو 2 به حضور Bixby در این تبلت بازی می‌گردد. رابط هوشمند بیکسبی در Tab Active 2 به صورت Bixby Home بوده و از کنترل صوتی در آن خبری نیست. نکته جالب دیگر که نه‌تنها برای تبلت‌ها که برای اسمارت‌فون‌ها نیز حداقل از یک سال گذشته تا به امروز کمتر مشاهده شده است، در دسترس بودن باتری برای تعویض آن در این تبلت است که به سختی می‌توان نمونه دیگری برای آن سراغ گرفت.

تبلت گلکسی تب اکتیو 2، ضد آب، 8 اینچی و دارای قلم است

 

حضور قلم S Pen در این تبلت رده کاربری دستگاه را کاملا ارتقاء می‌دهد اما از سوی دیگر وضوح نچندان بالای 800×1280 پیکسلی صفحه‌نمایش 8 اینچی و استفاده از رم 3 گیگی و حافظه 16 گیگابایتی از جایگاه آن می‌کاهد. پردازش در این تبلت با پروسسور Exynos 7870 انجام می‌شود که پیش از این در سری Galaxy J 2017 سامسونگ از جمله Galaxy J7 2017 و Galaxy J5 2017 به کار گرفته شده بود. این گوشی به پورت USB Type-C ‌مجهز است و در برابر آب و گرد و خاک تا استاندارد IP68 مقاومت می‌کند.

گلکسی Tab Active 2 با اندروید 7.1.1 ارائه شده و ظاهرا صفحه‌نمایش آن دارای روشنایی 480nits خواهد بود. دوربین‌‌های اصلی و سلفی این تبلت نیز به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل هستند.

منبع

ارسال یک پاسخ