تصویر واقعی سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس لو رفت

0
3461
تصویر واقعی S9 و S9 پلاس لو رفت

لحظه به لحظه به نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون اسپانیا، جائی‌که سامسونگ قرار است نسل بعدی پرجمداران خود S9 و S9 پلاس را به صورت رسمی معرفی کند، نزدیک می‌شویم. روز گذشته اعلام شد که گلکسی S9 روز ششم اسفند می‌آید و بار دیگر ظاهرا سامسونگ نخستین شرکتی خواهد بود که پرچمدار بزرگی را در سال جاری به بازار ارائه می‌کند. این زمان نزدیک به یک ماه زودتر از زمانی‌ست که گلکسی S8 و S8 پلاس در سال 2017 به صورت رسمی معرفی شدند. با وجود تمامی اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی‌ها، هنوز تصویر کاملی از این S9 و S9 پلاس منتشر نشده بود امروز  امنام لیکر معروف evleaks تصویری از این دو گوشی را منتشر کرده که رندر واقعی این دو به نظر می‌رسد.

در این تصویر همانطور که پیش از این مشخص شده بود با طرحی کاملا مشابه گلکسی S8 و S8 پلاس روبرو می‌شویم اما این بار حاشیه‌های بالا و پائین صفحه‌نمایش بسیار کمتر از گذشته شده‌اند. صفحه‌نمایش‌های 5.8 و 6.2 اینچی Super AMOLED این دو گوشی و رزولوشن‌های آنها تغییری نکرده است و پردازش نیز طیق معمول برای نسخه‌های آمریکائی با Snapdragon 845 و در دیگر نسخه‌های با Exynos 9810 انجام می‌شود. یکی از نکات متفاوت در مورد S9 پلاس نسبت به سال گذشته تجهیز آن به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است در حالی که در اس 9 معمولی هنوز با همان 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه روبرو هستیم.

تصویر واقعی S9 و S9 پلاس لو رفت

هردوی این گوشی‌ها در بخش پشتی از یک دوربین 12 مگاپیکسلی که دیافراگرام آن از f/1.5 تا f/2.4 قابل تغییر است بهره برده و ظاهرا از فیلم‌برداری اسلوموشن فول اچ‌دی با 480 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند. در S9‌ پلاس علاوه بر این دوربین، یک واحد 12 مگاپیکسلی دیگر نیز در بخش پشتی دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت هر دو گوشی بر پرهیز از مشکلاتی که سال گذشته برای این برند ایجاد شد به زیر لنز دوربین منتقل شده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ