تصویر و اطلاعات اولیه از سامسونگ Galaxy M30 با سه دوربین

0
2024
تصویر و اطلاعات اولیه از سامسونگ Galaxy M30 با سه دوربین

هنوز دو هفته از زمان رونمائی رسمی از Galaxy M20 و Galaxy M10، گوشی‌های خوش‌قیمت رده میانی سامسونگ برای بازار هند نگذشته است که صحبت‌های جدیدی در مورد ادامه‌ای بر این سری در قالب مدلی به نام Galaxy M30 به گوش می‌رسد. اطلاعات جدید در مورد Galaxy M30 از سایت PriceKart.com منتشر شده و در آن تصویری که ظاهرا از دفترچه راهنمای دستگاه است به  نمایش گذاشته شده است. M30 مثل دو عضو دیگر این خانواده در هر دو رنگ مشکی و آبی با رنگ‌آمیزی تدریجی (gradient) همراه شده و سنسور اثر انگشت نیز مثل M20‌ در پشت آن قرار دارد. بخش پشتی گوشی همچنین مشخص‌ترین تفاوت M30 با M20 را نیز در بر دارد؛ جائی‌که به جای دوربین‌‌های دوگانه M20‌ در این قسمت، حالا به سه دوربین در پشت M30 روبرو می‌شویم.

تصویر و اطلاعات اولیه از سامسونگ Galaxy M30 با سه دوربین

دوربین اصلی این قسمت طبق این تصویر همچنان 13 مگاپیکسلی‌ست و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در زیر آن قرار دارد اما یک دوربین سوم 5 مگاپیکسلی نیز به این مجموعه افزوده شده که احتمالا دارای لنز واید یا تله‌فتو خواهد بود. طبق این تصویر، M30 با طول و عرض به ترتیب 159 و 75.1 میلی‌متری اندکی از M20 بلندتر و عریض‌تر است و در بخش پائینی آن نیز پورت USB-C به چشم می‌خورد اما صحبتی از جک 3.5 میلی‌متری هدست در آن نشده است.

از جمله دیگر اطلاعات تأیید نشده در مورد این گوشی باید به صفحه‌نمایش 6.38 اینچی AMOLED اشاره کرد که این در حالی‌که دو مدل قبلی دارای پنل LCD بوده‌اند در صورت به واقعیت پیوستن از کلاس بالاتر این گوشی سخن می‌گوید. پروسسور Exynos 7904 این مدل حاوی 4 هسته ARM A73 و 4 هسته ARM A53 ظاهرا در Galaxy M30 تغییری نکرده اما منبع این خبر از رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی در این گوشی خبر داده اند. البته با توجه به رده قیمتی این سری شاید این افزایش حافظه داخلی چندان منطقی به نظر نرسد.

ثابت ماندن باتری 5,000mAh و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی f/2.0 از جمله دیگر اطلاعات تأیید نشده در مورد این گوشی‌ست.

منبع

ارسال یک پاسخ