گوگل پیکسل بهترین برند با رشد سریع در آمریکا

0
1632
گوگل پیکسل بهترین برند با رشد سریع در آمریکا

اگر بخواهید بهترین برند با سریع‌ترین نرخ رشد در آمریکا را نام ببرسید پاسخ‌تان چیست؟ اپل یا سامسونگ؟ سایت تخقیقاتی Strtategy Analytics با شما مخالف است چرا که طبق تحقیق جدیدی که این موسسه انجام داده است افتخار این عنوان نه به سامسونگ و اپلع بلکه به گوگل پیکسل می‌رسد. برند گوگل پیکسل که به زحمت چند سالی از عمر آن می‌گذرد و تا به امروز سه نسل مختلف گوشی را به بازار عرضه کرده که جدیدترین آنها پیکسل 3 و Pixel 3 XL است به گفته این موسسه، به نوعی نقش آیفون جدید در دنیای اندروید را ایفاء که کاربران حرفه‌ای‌تر و افراد با بودجه‌های آزاد را به یک اندازه به خود جلب می‌کند.

در دنیای گوشی‌های اندرویدی که هر سال‌ها صدها هزار گوشی به بازار ارائه می‌شود، پیکسل‌های گوگل نمونه‌های برجسته و متفاوتی هستند که این تفاوت را شاید بیش از همه چیز باید در مسئله آپدیت نرم‌افزاری آنها جست‌وجو کرد؛ اکثر گوشی‌های اندرویدی با همان ورژن اندرویدی که ارائه می‌شوند به کار خود ادامه می‌دهند و برخی دیگر همچون پرچمداران بعضا با تأخیرهای نسبتا زیاد به نسخه‌های بالاتر اندروید آپگرید می‌شوند. این داستان در سری گوگل پیکسل متفاوت بوده و این گوشی‌ها نه‌تنها آخرین آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند بلکه این آپدیت‌ها زودتر از سایرین در اختیار این گوشی‌ها قرار می‌گیرد به همین علت سری پیکسل تفاوت برجسته و مهمی را از لحاظ نرم‌افزاری در اختیار صاحبان آن قرار می‌دهد. حضور نسخه‌های جدید اندروید در این سری معنای دیگری نیز برای کاربران دارد جائی‌که آخرین ابداعات گوگل که برای مثال در اندروید پای، Call Screen (بررسی تماس وارده بدون نیاز به پاسخ داده شدن توسط کاربر) و Duplex (برقراری تماس تلفنی خودکار مثلا برای رزرو میز در رستوران) را شامل می‌شود در آنها درد سترس قرار دارد.

وضعیت مناسب سری گوگل پیکسل در زمینه دوربین با تأکید بر استفاده از یک دوربین دلیل دیگری برای موفقیت این سری به حساب می‌آید چندی پیش پیکسل 3 برترین گوشی اندرویدی تک دوربینه جهان از سوی مجموعه DxOMark شناخته شده و این مورد خرید گوشی‌های این برند را به معامله شیرین‌ترین برای کاربران تبدیل می‌کند.

گوگل پیکسل بهترین برند با رشد سریع در آمریکا

وضعیت مناسب پیکسل‌های گوگل در آمریکا در دیگر بازارها حتی بازارهای مدرنی همچون اروپای غربی و ژاپن به همین صورت تکرار نمی‌شود و در اکثر این بازارها، شرایط هنوز به میزان زیادی به نفع اپل و آیفون‌های گران‌قیمت این شرکت است.

منبع

ارسال یک پاسخ