تعویض رایگان مودم‌ وایمکس با مودم TD-LTE ایرانسل

3
7142
تعویض رایگان مودم‌ وایمکس با مودم TD-LTE ایرانسل

ایرانسل مودم‌های وایمکس مشترکان خود را با مودم‌های اینترنت پهن‌باند ثابت نسل‌های 4 و 4.5 تعویض می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان مودم‌های وایمکس ایرانسل که پیش از این از تکنولوژی نسل دو اینترنت ثابت استفاده می‌کردند از این پس می‌توانند با مراجعه به نشانی shop.irancell.ir قسمت «مودم»، بخش «تعویض رایگان مودم» و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی Mac مودمی که در اختیار دارند، مودم خود را با مودم TD-LTE ایرانسل تعویض کنند. همینطور مشترکان می‌توانند از طریق فروشگاه و مراکز خدمات ایرانسل، مراکز ارتباط با ایرانسل، تماس با شماره‌ی 600 از خطوط ایرانسلی و یا 09366000000 از سایر خطوط و یا مراجعه به فروشگاه‌های منتخب برای تعویض مودم‌ وایمکس خود اقدام کنند.

تعویض رایگان مودم‌ وایمکس با مودم TD-LTE ایرانسل

علاوه بر تعویض رایگان مودم‌های مشترکان از وایمکس به TD-LTE تحویل آن‌ها نیز رایگان خواهد بود. همینطور مبالغ موجود در حساب‌های وایمکسی که فعال بوده‌اند، پس از طی مراحل تعویض به حساب مودم TD-LTE ایرانسل مشترکان بازگردانده خواهند شد.

ایرانسل که همواره فاصله بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جهانی و کاربران ایرانی را کاهش داده است، در راستای بهینه سازی استفاده از فناوری‌های‌نو و با هدف بهبود رضایت مشترکان و مشتری‌مداری، مودم‌هایی را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد که با پشتیبانی از تکنولوژی IPv6 از قابلیت Port forwarding/DMZ نیز بهره می‌برند و تا 32 نفر می‌توانند از Wi-Fi و پنل نمایشگر مصرف دیتای آن استفاده کنند.

همراه با ارائه امکان تعویض و دریافت رایگان مودم‌های وایمکس با مودم TD-LTE ایرانسل بسته سه ماهه 15 گیگابایتی شامل 10 گیگابایت اینترنت 24 ساعته و 5 گیگابایت اینترنت شبانه (2تا8 صبح) نیز ارائه شده است که مشترکان می‌توانند با تهیه و فعال‌سازی آن از به‌روزترین تکنولوژی اینترنت ثابت بهره بگیرند.

مشترکانی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند می‌توانند با مراجعه به قرارداد خرید و یا پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و همینطور قبوض دریافتی از آن استفاده کنند. همچنین نشانی Mac مودم هر دستگاه روی برچسب پشت مودمی که کاربر در اختیار دارد درج شده است.

ایرانسل به عنوان بزگترین و گسترده‌ترین ارائه دهنده اینترنت پهن‌باند همراه و ثابت کشور که برای نخستین‌بار در ایران نسل‌های 4 و 4.5 اینترنت ثابت را ارائه کرده، از آغاز ارائه این خدمت در کمتر از یک‌سال بیش از 150 شهر را تحت پوشش قرار داده است و مشترکان این فناوری می‌توانند ازاین پس در تمامی این مناطق از آخرین تکنولوژی اینترنت ثابت بدون تغییر تنظیمات بهره بگیرند.

3 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    مودم های وایمکس ایرانسل واسه خودشون آنتن دارن؟منظورم اینه سیم کارت خور نیستند؟
    بعد واسه ثبت نام،باید اکانت،رو شماره سیم کارت مون تنظیم شه یا که نه،اکانت رو، رو یه شماره جدید تنظیم میکنند؟
    ممنون میشم پاسخ بدین.

ارسال یک پاسخ