ردمی نوت 10 در راه است: 5G با 8 گیگابایت رم

1
2719
ردمی نوت 10 در راه است: 5G با 8 گیگابایت رم

گوشی‌های سری Note برند ردمی شرکت شیائومی از زمان معرفی Redmi Note 7 و Note 7 Pro در ژانویه 2019 تا Redmi Note 8 و Note 8 Pro در آگوست 2019 و پس از آن Note 9 و Note 9 Pro در آوریل 2020 همواره از جمله محبوب‌ترین گوشی‌های این برند و حتی محبوب‌ترین گوشی‌های رده میانی بازار به حساب آمده‌اند. این سری به واسطه مشخصات مناسب و قیمت رقابتی در سطح بالایی از اهمیت قرار دارد و از این رو انتشار خبرهایی در مورد نسل بعدی این خانواده یعنی ردمی نوت 10 مجهز به امکان ارتباطی 5G مطمئنا خبر بسیار جذابی به نظر می‌رسد.

پیش از این خبرهایی در مورد ردمی نوت 10 به گوش می‌رسید که از حضور پروسسور Dimensity 820 شرکت مدیاتک در ان خبر می‌داد اما حالا شواهد تازه‌ای در دست است که پروسسور Snapdragon 765G مدیاتک، فرایند پردازش در این گوشی را بر عهده دارد. مطابق تصویری که از این گوشی از طرف وب‌سایت Slashleaks منتشر شده در بخش پشتی این گوشی مجموعه‌ای از سه لنز دوربین همراه با یک فلش LED درون یک قاب دایره‌ای قرار دارند که طرحی متفاوت از این سری را به نمایش می‌گذارد. در مرکز این لنزهای دوربین عبارت 48 مگاپیکسل درج شده است. در این تصویر از سنسور اثر انگشت خبری نیست اما شکل دکمه پاور نیز به‌گونه‌ای‌ست که احتمالا سنسور اثر انگشت را در خود جای داده است.

ردمی نوت 10 در راه است: 5G با 8 گیگابایت رم

در اسکرین‌شات منتشر شده از این مدل نیز اطلاعات دیگری را می‌توان مشاهده کرد که از آن جمله باید به شماره مدل M2007J22C و رم 8 گیگابایتی اشاره کرد. سرعت کلاک پردازنده 2.4 گیگاهرتزی در این قسمت نیز به حضور Snapdragon 765G در این گوشی اشاره دارد. هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با این گوشی منتشر نشده اما به احتمال قریب به یقین در طی یکی دو ماه آینده جزییات بیشتری از ردمی نوت 10 در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ