معرفی اسمارت‌واچ‌های جدید Honor GS Pro و Honor ES

0
1564
معرفی اسمارت‌واچ‌های جدید Honor GS Pro و Honor ES

شرکت آنر ساعاتی پیش از دو اسمارت‌واچ جدید با نام‌های Honor GS Pro و Honor ES رونمایی کرد که البته بهتر است دومی را بیش از یک اسمارت‌واچ یک دسبتند پیشرفته سلامتی بدانیم. Honor GS Pro یک ساعت هوشمند دایره‌ای‌ست که برای کاربری‌های ماجراجویانه و ورزشی بهینه‌سازی شده که البته از لحاظ ظاهری و امکانات به Huawei Watch GT 2e بی‌شباهت نیست.

Honor GS Pro

در آنر GS Pro همانطور که اشاره شد از یک صفحه‌نمایش دایره‌ای استفاده شده که درست همانند Watch GT2e از نوع AMOLED بوده و 1.39 اینچی‌ست. وضوح این صفحه‌نمایش نیز تغییری نکرده و با 454×454 پیکسل یکی از پر تراکم‌ترین نمونه‌ها در این رده به حساب می‌آید. قاب این صفحه‌نمایش فولا ضد زنگ بوده و بدنه پلی‌کربنات آن را یک بندی از جنس سیلیکون در بر می‌گیرد. با توجه به ماهیت ماجراجویانه این ساعت و طراحی آن برای کارکرد در شرایط سخت، GS Pro از 14 گواهی نظامی تحت استاندارد MIL-STE-810G بهره می‌برد که مقاومت در برابر شوک حرارتی و نفوذ آب از حمله آن‌ها به حساب می‌آید.

معرفی اسمارت‌واچ‌های جدید Honor GS Pro و Honor ES

با توجه به رده کاربری دستگاه امکانات جالب‌توجه دیگری نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده که از آن جمله باید به نمایش وضعیت آب و هوا یا زمان جزر ومد دریا اشاره کرد. گزینه‌های مشابه دیگری نیز برای شنا، اسکی و کوهنوردی نیز در این مدل در نظر گرفته شده‌اند. Honor GS Pro مثل هر ساعت هوشمند دیگری برای انجام فعالیت‌های ورزشی نیز بهینه‌ شده و در آن بیش از 100 ورزش مختلف با امکان دنبال کردن فعالانه ضربان قلب در نظر گرفته شده است. دنبال کردن اکسیژن خود و خواب کاربران نیز در لیست وظایف این مدل جای دارند.

معرفی اسمارت‌واچ‌های جدید Honor GS Pro و Honor ES

پردازش در این مدل همانطور که به‌راحتی قابل حدس است با پروسسور Kirin A1 هواوی انجام می‌شود که در Watch GT 2 نیز به‌کار گرفته شده است. رابط کاربری Lite OS‌ نیز در این میان بدون تغییر بوده است. در توصیف باتری این گوشی به 25 روز دوام آن اشاره شده که با روشن شدن GPS در حالت Power Saving نیز به رقم مناسب 100 ساعت می‌رسد. این رقم البته در وضعیت موسوم به Performance Mode‌ با GPS‌ روشن به 40 ساعت کاهش می‌یابد.

معرفی اسمارت‌واچ‌های جدید Honor GS Pro و Honor ES

آنر واچ GS Pro در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی نظامی با قیمت 249 یورو عرضه شده و پیش‌سفارش آن در بازارهای اروپایی نیز از 7 سپتامبر (17 شهریور) آغاز می‌شود.

Honor Watch ES

آنر Watch ES برخلاف آنر GS Pro از یک صفحه‌نمایش مستطیلی کشیده برخوردار است که از ابعاد 1.64 اینچی با وضوح 280×456 پیکسل برخوردار است که در تمامی موارد دقیقا مشابه ساعت جدیدا معرفی شده Watch Fit هواوی است.

معرفی اسمارت‌واچ‌های جدید Honor GS Pro و Honor ES

امکانات و ویژگی‌های مورد انتظار از دستگاهی در این رده در Watch ES نیز تکرار شده و جدا از امکان دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها گام به گام برای تمرین‌های ورزشی با انیمیشن‌های روی صفحه‌نمایش در آن در دسترس قرار دارد. تعداد فعالیت‌های ورزشی مورد پشتیبانی در این ساعت به 95 مورد می‌رسد که تقریبا تمامی فعالیت‌های ممکن را در بر می‌گیرد. این ساعت همچنین از امکان سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، خواب و سطح استرس برخوردار است.

معرفی اسمارت‌واچ‌های جدید Honor GS Pro و Honor ES

باتری 10 روزه و شارژ سریع باتری (با امکان پر کردن 70 درصد ظرفیت باتری در 30 دقیقه) دیگر مشخصات این ساعت را تشکیل می‌‌دهند. Honor Watch ES در رنگ‌های سفید،‌ مشکی و صورتی با قیمت 100 یورو از 7 سپتامبر (17 شهریور 1399) به بازار اروپا عرضه می‌شود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ