TAG Heuer Connected اولین ساعت اندرویدی لوکس

0
2204
معرفی اولین ساعت لوکس اندروید ور از تاگ هویر

شرکت سوئیسی TAG Heuer طبق برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده بالاخره در مراسمی جداگانه از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداری کرد. این ساعت که TAG Heuer Connected نام دارد اولین ساعت لاکچری در دنیای Android Wear به حساب آمده و قیمت 1500 دلاری آن برای بسیاری از کاربران کاملا غیر قابل دسترس و حتی غیر قابل توجیه است.

در ساخت این ساعت از سری TAG Heuer Carrera الهام گرفته شده و طبق گفته شرکت سازنده این مدل در همکاری با اینتل و گوگل توسعه پیدا کرده است. در بحث مشخصات سخت‌افزاری این مدل باید به صفحه‌نمایش 1.5 اینچی کاملا گرد دستگاه با صفحه LTPS LCD ضد بازتابش که با پوششی از یاقوت ضد خش پوشیده شده است اشاره کرد. وضوح این صفحه‌نمایش 360×360 پیکسل بوده که به فشردگی 240ppi منجر می‌شود. پردازش در این مدل با دو هسته 1.6 گیگاهرتزی در کنار 1 گیگابایت رم تامین می‌شود و 4 گگیابایت حافظه داخلی و یک باتری 410mAh در آن حضور دارد.

معرفی اولین ساعت لوکس اندروید ور از تاگ هویر

موتور لرزشی، سنسور تشخیص چرخش، ژیروسکوپ و میکروفون دیگر اعضای مهم TAG Heuer Connected را تشکیل می‌دهند و بلوتوث 4.1 و وای‌فای نیز طبیعتا در آن حضور خواهند داشت. این ساعت 46 میلیمتری که 52 گرم وزن و 12.8 میلیمتر ضخامت دارد با اندرویدهای 4.3 به بالا و iOSهای 8.2 به بالا هماهنگ بوده و درجه استحکام آن نیز IP67‌ است.

TAG Heuer Connected - معرفی اولین ساعت لوکس اندروید ور از تاگ هویر

واچ‌فیس‌های گوناگون با عقربه‌های کلاسیک TAG Heuer بخش دیگر از جذابیت‌های این ساعت را تشکیل می‌‌دهند. شاید جالب‌ترین نکته در مورد ساعت TAG Heuer Connected این است که پس از 2 سال استفاده از آن می‌توان با برگرداندن Connected‌ و پرداخت 1500 دلار دیگر یک ساعت کلاسیک از مجموعه Carrera را تهیه کرد که در حدود 3000 دلار قیمت دارند. در حال حاضر تنها نسخه با بند مشکی دستگاه به صورت آنلاین در دسترس قرار دارد و برای تهیه دیگر مدل‌ها با رنگ‌های دیگر باید به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه کرد. این ساعت از 12 نوامبر در اروپا در دسترس قرار دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ