ساعت هوشمند Movado Connect با اندروید ور 2 می‌آید

0
3516
ساعت هوشمند Movado Connect با اندروید ور 2 می‌آید

تب ساخت ساعت‌های هوشمند بار دیگر با معرفی اندروید ور 2 شعله‌ور شده و نه‌تنها شرکت‌های بزرگ و مطرح در این صنعت بلکه سازندگان ساعت‌های کلاسیک و معمولی نیز به تولید اینگونه دیوایس‌ها کاملا ترغیب شده‌‌اند. از جمله ساعت‌های جدید در این کلاس باید به هواوی واچ 2، تگ هویر Connected Modular 45، ساعت هوشمند Guess و LG Watch Sport و Watch Style اشاره کرد و این لیست اهمچنان در حال افزایش پیدا کردن است. جدیدترین عضو این خانواده ساعت هوشمند Movado Connect است که با اندروید ور 2.0 عرضه می‌شود. موادو تا پیش از این به عنوان یک سازنده ساعت‌های لاکچری و مطرح بود و اینک با Movado Connect به جمع سازندگان ساعت‌های هوشمند پیوسته است.

اطلاعات اندکی در مورد این ساعت و مشخصات پردازشی آن در دسترس قرار دارد اما از روی تصاویر می‌توان به ردپای یک سازنده دیوایس‌های لاکچری اشاره کرد. تصویر بالا تنها یکی از واچ‌فیس‌های 100 گانه این ساعت است که قرار است در زمان ارائه آن به بازار در دسترس کاربران قرار بگیرد. از جمله امکانات مشخص شده در مورد این ساعت باید به NFC و صفحه‌نمایش همیشه روشن اشاره کرد که با کمک اولی امکان پرداخت‌های پرتابل نیز از طریق Android Pay وجود دارد.

با حضور اندروید ور 2 در Movado Connect می‌توان از وجود قابلیت Google Assistant در این ساعت اطمینان داشت و بدین‌ترتیب امکانات مرتبط با این دستیار هوشمند در این گوشی نیز وجود خواهد داشت. در مورد حضور یا حضور نداشتن سیم‌کارت در این مدل هنوز نمی‌توان اظهارنظر صریحی کرد و باید تا زمان ارائه این اسمارت‌واچ به بازار برای تحقیق آن منتظر بود. به گفته Movado، این ساعت در پاییز سال جاری در 5 استایل مختلف برای آقایان عرضه می‌شود و با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای این عرضه مشخص نشده اما از روی تاریخ نقش بسته روی واچ‌فیس تصویر بالا، شاید این تاریخ، 15 نوامبر (24 آبان) باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ