قابلیت جدید تصویر در تصویر در آپدیت واتساپ برای اندروید

0
1479
قابلیت جدید تصویر در تصویر در آپدیت واتساپ برای اندروید

اولین نشانه‌های آنکه مجموعه واتس‌اپ در ارائه ویژگی جدید تصویر در تصویر برای اندروید جدی‌ست نزدیک به دو ماه پیش به وقوع پیوست جائی‌که یک ورژن بتا از واتس‌اپ با این قابلیت ارائه شد؛ البته آپدیت واتساپ برای ارائه تصویر در تصویر یا PIP در سیستم‌عامل iOS بسیار زودتر و نزدیک به ابتدای سال جاری میلادی ارائه شده بود اما کاربران اندروید برای در اختیار گرفتن این ویژگی و اعمال این آپدیت واتساپ نزدیک به یک سال به انتظار نشستند. البته نگفته پیداست که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است و به هر حال این خبر را باید برای کاربران اندروید به فال نیک گرفت.

بدین‌ترتیب اگر کاربر این پیام‌رسان بوده و آخرین آپدیت واتساپ را نیز نصب کرده باشید می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را در حین چت مستقیم در این پیام‌رسان بدون خارج شده از آن مشاهده کنید. این قابلیت علاوه بر یوتیوب برای ویدئوهای فیس‌بوک و اینستاگرامی که دوستان‌تان در حین چت ارسال می‌کنند نیز قابل استفاده است. بدین‌ترتیب اگر یک لینک ویدئو از شبکه‌های مورد پشتیبانی در این سیستم را در فضای گفت‌وگوی واتس‌اپ دریافت کنید دو انتخاب پیش روی شماست یکی اینکه آن را لینک را در اپلیکیشن مخصوص مشاهده کنید و یا اینکه در خود واتس‌اپ و بدون خارج شدن از آن، به تماشای ویدئو بنشینید.

قابلیت جدید تصویر در تصویر در آپدیت واتساپ برای اندروید

این ویژگی حداقل به ظاهرا چندان پیچیده به نظر نمی‌رسد و تأخیر نزدیک به یک ساله واتس‌اپ برای ارائه آن به کاربران اندروید را می‌توان اندکی عجیب تلقی کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ