لو رفتن طراحی LG G8X ThinQ با ناچ کوچک‌تر و دو دوربین

0
1330
لو رفتن طراحی LG G8X ThinQ با ناچ کوچک‌تر و دو دوربین

با این‌که از رونمایی LG G8 ThinQ تنها کمتر از شش ماه می‌گذارد اما این دلیلی برای ال‌جی جهت آماده‌سازی نسخه آپدیت شده این گوشی برای نمایشگاه IFA 2019 نیست. با اینکه اطلاعات کمی در مورد این مدل که در حال حاضر LG G8X ThinQ خوانده در دسترس قرار گرفته است اما امروز یک لیکر به نام Steve Hemmerstoffer، تصاویری را منتسب به این گوشی منتشر کرده است. طبق این تصاویر، اولین نکته تغییر یافته در LG G8X ThinQ به بخش جلویی آن و به طور مشخص به ناچ دستگاه تعلق دارد. این نکته جدید، حذف ناچ بزرگ بالای صفحه‌نمایش است که علاوه بر G8 ThinQ، در G7 ThinQ نیز حضور داشت و حالا جای خود را به یک ناچ کوچک قطره‌ای داده که فقط دوربین سلفی را در خود جای داده است.

لو رفتن طراحی LG G8X ThinQ با ناچ کوچک‌تر و دو دوربین

هنوزاطلاعاتی مورد امکان ارتقاء احتمالی دوربین سلفی این گوشی در دست نیست اما در یک مورد می‌توان اطمینان داشت که این طراحی جدید مطمئنا به معنای حذف سیستم سه‌بعدی تشخیص چهره و البته ژست‌های حرکتی Air Motion است. دیگر نکته جالب توجه در این تصاویر، اسپیکر بزرگ در نظر گرفته شده در لبه فریم آلومینیومی بخش رویی است که این مورد نیز به روشنی از تغییر نظر ال‌جی در استفاده از سیستم صدای درون صفحه‌نمایش یا آن‌گونه که این شرکت می‌نامد، Sound-On-Display حکایت دارد.

به جز این موارد ظاهرا همه چیز در G8X ThinQ به روال سابق است جایی‌که حاشیه‌های پیرامونی بسیار باریک بوده و حاشیه پایینی (chin) نیز ابعاد اندکی دارد. منبع این خبر، ابعاد این گوشی را 8.5×75.8×159.3 میلی‌متر بوده و به یک صفحه‌نمایش 6.35 اینچی مجهز است. برای مقایسه، G8 ThinQ با ابعاد 8.4×71.8×151.9 میلی‌متری کاملا کوچک‌تر بوده و به یک صفحه‌نمایش 6.1 اینچی‌ مجهز شده بود.

با وجود بازخوردهای منفی پیرامون دوربین‌های دوگانه بخش پشتی یکی از ورژن‌های G8 ThinQ، این بار نیز ظاهرا ال‌جی تغییر در سیاست خود نداده و گوشی جدید را نیز با دو دوربین که هنوز اطلاعاتی در مورد تغییر کیفیت آن‌ها در دست نیست به نمایش خواهد گذاشت. از سنسور اثر انگشت در اینجا خبری نیست و ظاهرا این حسگر به درون صفحه‌نمایش منتقل شده است. LG G8 X ThinQ ظاهرا با Snapdragon 855 یا Snapdragon 855 Plus همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ