لو رفتن قاب شائومی Mi 6 پلاس – انتظار برای دیدن برادر بزرگ‌تر

0
1658
لو رفتن قاب شائومی Mi 6 پلاس - انتظار برای دیدن برادر بزرگ‌تر

زمانی که شیائومی Mi 6 با Snapdragon 835 و رم 6 گیگابایتی معرفی شد همگان انتظار داشتند که Mi 6 پلاس نیز همزمان با این گوشی با بازار ارائه شود اما اینک پس از گذشت چندین هفته از حضور Mi 6 در بازار هنوز برادر بزرگ‌تر این گوشی از جانب شائومی معرفی نشده است. امروز اما تصویر جالبی منتشر شده که به گفته منبع خبر قاب بخش پشتی Mi 6 پلاس را در کنار Mi 6 فعلی حاضر در بازار نشان می‌دهد.

همانطور که در این تصویر نیز مشخص است Mi 6 Plus تقریبا هیچ تفاوتی با Mi 6 اصلی به جز سایز نداشته و جایگاه دوربین‌‌های دوگانه، مجموعه فلش و حتی لوگوی Mi نیز درست مثل Mi 6 اصلی هستند. میزان  افزایش ارتفاع این مدل نیز تقریبا با آنچه پیش از این در مورد این گوشی شنیده‌ایم تطابق دارد.

طبق اطلاعات به دست آمده Mi 6 Plus‌دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی است که نسبت به نمونه 5.15 اینچی حاضر در Mi 6 بیش از 0.5 اینچ افزایش پیدا کرده است طبق اطلاعات برخی منابع وضوح این صفحه‌نمایش تغییری نکرده و همچنان فول اچ‌دی است. پردازش در این گوشی نیز با Snapdragon 835 انجام شده و 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 دارد. دوربین‌های دوگانه پشت دستگاه تغییری نسبت به Mi 6 نداشته‌اند اما ظرفیت باتری به رقم بسیار جالب توجه 4,500mAh رسیده است.

منبع

ارسال یک پاسخ