Chromecast Audio ؛ موسیقی ابرها فقط با 35 دلار

0
2020
معرفی Chromecast audio

Chromecast Audio : در یک شب فراموش نشدنی شرکت گوگل از دو اسمارت‌فون خانواده نکسوس با نام‌های Nexus 5X و Nexus 6P‌ همراه با یک تبلت خاص و ویزه به نام Pixi C رونمایی کرد. این سه دیوایس اما تنها موارد معرفی شده از سوی گوگل در شب جاری نبودند و یک دانگل جدید با نام Chromecast Audio نیز که از مدت‌‌ها پیش شایعاتی در مورد آن به گوش می‌رسید نیز امشب به نمایش گذاشته شد.

این گجت کوچک و دوست‌داشتنی وظیفه ساده و سر راستی را بر عهده دارد و در آن امکان استریم کردن مستقیم موسیقی از سرویس‌های محبوب کلاد به اسپیکرهای خارجی فراهم می‌شود. برقراری اتصال Chromecast به اسپیکرها نیز به سادگی هرچه تمام‌تر تنها با یک جک 3.5 میلیمتر هدست و کابل‌های معمول در این زمینه انجام می‌شود و بنابراین مشکلی در تنظیم و استفاده از این دانگل وجود نخواهد داشت. در لیست سرویس‌های مورد پشتیبانی توسط Chromecast Audio می‌توان به پاندورا، Google Play Music، iHeartRadio و Rdio اشاره کرد گوگل البته قول داده است که به تدریج تعداد سرویس‌های منطبق با این دیوایس را افزایش دهد.

معرفی Chromecast audio

استریم در این دیوایس می‌تواند توسط اسمارت‌فون (با اپلیکیشن جداگانه اندروید و اپلیکیشن iOS) و یا از طریق مرورگر کروم روی کامپیوترهای معمول انجام شود. در اپلیکیشن این دانگل گزینه‌ای تحت عنوان Cast در نظر گرفته شده که با لمس کردن آن می‌توان بلافاصله به شنیدن موسیقی روی اسپیکر متصل به Chromecast Audio پرداخت

معرفی Chromecast audio

برتری این دانگل بر نمونه‌های معمول مبتنی بر اتصال بلوتوث به کیفیت بالاتر آن تعلق دارد چرا که در این روش به جای بلوتوث از وای‌قای استفاده شده است. قیمت گوگل برای این دانگل تنها 35 دلار است.

منبع

ارسال یک پاسخ